یادداشت
گفتگو
گزارش
اگرچه خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن، غیرقانونی است و در صورت مشاهده علاوه بر لغو امتیاز متقاضیان، با مشاوران املاک که در این فعالیت مشارکت دارند نیز برخورد قضایی می‌شود، هم‌چنان این نوع معاملات به شکل علنی و غیرعلنی در جریان است
معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای اجرای طرح تاکنون وارد فاز اجرا شد، از تحویل ۲۴۰ هزار واحد از این واحدها به مردم و متقاضیان خبر داد.
استاندار خوزستان:
 استاندار خوزستان گفت: ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره):
 مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: براساس اطلاعیه صادره هوانوردی از سازمان هواپیمایی کشوری، تا ۶ صبح فردا (دوشنبه) همه پروازها لغو شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان:
مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان گفت: طبق آخرین سرشماری‌ها، در سطح استان بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی وجود دارد که تاکنون بیش از ۹۰ هزار واحد مقاوم‌سازی شده‌اند.
معاون عمرانی استاندار خوزستان خبرداد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان از احداث بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکونی محرومین از ابتدای دولت تاکنون در استان خبرداد.
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) :
مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شرکت لوفت هانزا از روز یکشنبه طبق برنامه پروازهای خود را انجام می دهد، گفت: ساعت ۱۸ روز گذشته، پرواز مونیخ به بمبئی شرکت هواپیمایی لوفت هانزا از آسمان امن ایران عبور کرده است.
آغاز فرایند انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان
وزارت راه و شهرسازی در مکاتبه ای با ادارات کل استان ها،با اعلام فرایند برگزاری انتخابات دوره جدید هیات مدیره نظام مهندسی ،ممنوعیت های  کاری این سازمان را ابلاغ کرد
 استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۲۸۶ هزار مسکن ملی در استان طی چهار سال باید ساخته شود، گفت: گام‌های خوبی برای ساخت مسکن در استان برداشته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان:
 مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تمامی قراردادهای اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس khodnevis.mrud.ir ثبت شوند.
یک زمین‌شناس:
 دانشیار گروه زمین‌شناسی زمین‌شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: از نظر زلزله‌شناسی هر گسلی که در یک قرن گذشته منجر به زمین‌لرزه شده باشد، فعال است و بنابراین همه گسل‌های استان خوزستان فعال هستند و دلیل آن تنش‌های زاگرس است.
بررسی رخدادهای لرزه‌ای در هفته گذشته
بزرگترین زلزله‌های هفته گذشته به صورت پیاپی در مشارگه خوزستان به بزرگای ۴.۹، ۴.۴، ۴.۱ و ۴‌.۵ به ثبت رسیدند، همچنین بنارویه استان فارس زلزله به بزرگای ۴ و کهک استان قم زلزله ۳.۳ را تجربه کردند.