کد خبر: ۲۵۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴ 11 November 2015

تشکیل شورای مسکن، خواسته انبوه‌سازان خوزستان

رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن خوزستان گفت: ما به عنوان بخش خصوصی از مسئولین استانداری تقاضا داریم تا توجه ویژه‌ای به این بخش در حوزه مسکن داشته باشند.
سازه نیوز:رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن خوزستان گفت: ما به عنوان بخش خصوصی از مسئولین استانداری تقاضا داریم تا توجه ویژه‌ای به این بخش در حوزه مسکن داشته باشند.

فرشید پورحاجت ، اظهار کرد: تولیدکنندگان مسکن استان تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مسکن استان انجام می‌دهند و تا حد امکان، مانع رسیدن صدای مشکلات این بخش به گوش مسئولین می‌شوند.

وی افزود: مشکلات مسکن در خوزستان فراوان است و نفش استانداری خوزستان در رفع موانع و حل این مشکلات بسیار کلیدی و مؤثر است؛ عدم برگزاری جلسات شورای مسکن در استان موجب عدم پیگیری و رصد مشکلات این بخش توسط مسئولین استان می‌شود.

وی ادامه داد: از استاندار درخواست داریم تا جلسات شورای مسکن را برگزار کند و از بخش خصوصی نیز دعوت کنند تا در این جلسات حضور یابند تا با همکاری یکدیگر برای رفع مشکلات تولید مسکن در استان برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

رییس انجمن صنفی انبوه سازان مسکن خوزستان عنوان کرد: بسیاری از مشکلات بخش خصوصی با حضور استاندار به راحتی قابل حل است و بخش خصوصی انتظار دارد تا به مشکلات این بخش در حوزه مسکن رسیدگی کنند.

مرجع:ایسنا