کد خبر: ۲۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ 04 May 2016

نخستین شماره "بامداد زاگرس" منتشر شد

نخستین شماره هفته نامه منطقه ای "بامداد زاگرس" با رویکرد توجه به مسائل اجتماعی استان خوزستان منتشر شد.
سعید کیوانی، مدیر مسئول هفته نامه "بامداد زاگرس"، در این خصوص اظهار کرد: توجه به حقوق شهروندی، آموزش شهروندان، توجه خاص به بانوان و جوانان، محیط زیست، اقوام و سازمان های غیردولتی (سمن)، از دیگر رویکردهای این هفته نامه محسوب می شود.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد مطالب تولیدی که حاصل گفت و گوی هیات تحریریه این نشریه با صاحب نظران بومی و خوزستانی های دارای جایگاه های ملی است در اولویت قرار گیرد.
کیوانی خاطر نشان کرد: بدنبال آن هستیم در قالب میزگردهای خبری یا گفت و گوهای اختصاصی، مسائل تخصصی شهری مانند؛ معماری (سیما و منظر شهری)، واکاوی مشکلات اجتماعی جامعه مخاطب و بررسی تخصصی سوژه های فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاسی از منظر اجتماعی پیگیری شود.
به گفته وی قرار است این هفته نامه در روزهای یکشنبه هر هفته متشر و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار ما، سعید کیوانی فعالیت روزنامه نگاری خود را از سال 75 و با هفته نامه فجر (روزنامه کارون فعلی) آغاز و فعالیت حرفه ای مطبوعاتی داشته است.
در سوابق مطبوعاتی وی مدیریت اجرایی فصلنامه تخصصی پیام مهندسان خوزستان (نشریه تخصصی نظام مهندسی ساختمان خوزستان)، پایگاه خبری سازه نیوز به چشم می خورد، کسب عنوان روزنامه نگار برتر در حوزه ورزش در دهمین جشنواره مطبوعات ایران (1382- تالار وحدت) و چندین مقام استانی و کشوری در حوزه روابط عمومی و رسانه از جمله موفقیت وی محسوب می شود.