کد خبر: ۲۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ 01 August 2016

عملیاتی شدن پروژه احداث هتل 5 ستاره در خرمشهر

با توجه به‌وجود قابلیت‌های فراوان در خرمشهر از جمله خطوط هوایی، ریلی، زمینی و دریایی، مشهد شهدای شلمچه، بندر و ورود خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی، احداث هتل مطلوب یکی از نیازهای ضروری است
شهردار خرمشهر از آغاز پروژه احداث هتل 5 ستاره در این شهرستان خبر داد.
محمد علی دوایی‌فر  از عملیاتی شدن پروژه احداث هتل 5 ستاره در خرمشهر خبر داد.

وی تصریح کرد: با توجه به‌وجود قابلیت‌های فراوان در خرمشهر از جمله خطوط هوایی، ریلی، زمینی و دریایی، مشهد شهدای شلمچه، بندر و ورود خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی، احداث هتل مطلوب یکی از نیازهای ضروری است.

شهردار خرمشهر ادامه داد: انتظار می‌رود شهری که از ظرفیت‌های یاد شده بهره می‌برد برای احداث امکانات رفاهی و تامین خدمات مورد نیاز شهروندان  تدابیر و تمهیداتی ویژه اتخاذ شود.

دوایی‌فر خاطرنشان کرد: طی نشست‌های مکرر رایزنی‌هایی با سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام گرفت که در نتیجه تصمیم به احداث هتل 5 ستاره در خرمشهر از طریق مشارکت شهرداری با بخش خصوصی حاصل شد.

وی در رابطه با جانمایی احداث هتل افزود: با در نظر گرفتن ظرفیت‌های رودخانه کارون که یکی از مناطق تفریحی و گردشگری خرمشهر به شمار می‌رود  قطعه زمین احداث هتل در بلوار ساحلی امام خمینی(ره) پیش‌بینی شد.

دوایی‌فر با بیان اینکه مجوز احداث هتل از مراجع قانونی اخذ شده است بیان کرد: ساخت هتل به تقویت زیر ساخت‌های گردشگری در خرمشهر کمک شایانی خواهد کرد.

وی تشریح کرد: یکی از مهم‌ترین زیر ساخت‌های صنعت گردشگری بحث اسکان استاندارد و استفاده از ظرفیت هتل‌هاست بنابراین باید افق دید بازتری نسبت به موضوع سرمایه‌گذاری داشته باشیم و بستر و شرایط را برای ورود سرمایه‌گذاران هموار کنیم.

دوایی‌فر تاکید کرد: هتل‌ها ظرفیتی پایدار برای توسعه گردشگری به شمار می‌روند به همین دلیل است که صنعت گردشگری یکی از صنایع مهم و سود‌آور در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: صنعت گردشگری یک به عنوان یک منبع درآمد سبب فراهم کردن فرصت‌های شغلی سود‌آور و توسعه فرهنگ گردشگری در شهرها می‌شود.

دوایی‌فر تاکید کرد: برای توسعه صنعت گردشگری  ابتدا باید زیر ساخت‌ها را آماده کنیم که  احداث هتل یکی از این زیر ساخت‌ها است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به توافقات حاصله با سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرای پروژه احداث هتل 5 ستاره در خرمشهر در سال‌جاری عملیاتی شود.