کد خبر: ۲۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ 24 August 2016
در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود:

نشست تجارب دفاتر خدمات نوسازی شهر تهران در محلات عودلاجان، سنگلج و ناصرخسرو

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم با محور"تدوین برنامه ارتقای کیفیت زندگی در مرکز تاریخی شهر تهران" در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود.

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم با محور"تدوین برنامه ارتقاء کیفیت زندگی در مرکز تاریخی شهر تهران" و موضوع "تجارب دفاتر خدمات نوسازی شهر تهران در محلات عودلاجان، سنگلج و ناصرخسرو" برگزار می‌شود. 

این نشست روز سه‌شنبه ۹ شهریورماه از ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به نشانی خیابان ولیعصر، میدان ونک، خیایان خدامی، پلاک ۵۱ برگزار خواهد شد.

در این جلسه افرادی از جمله مهندس محمد عالم‌زاده، دکتر حمیده توسلی، مهندس علی‌اکبر موسوی، مهندس علی صمدی و مهندس مسلم اسماعیلی به عنوان سخنران و دکتر محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، مهندس عابد ملکی و دکتر علی‌محمد سعادتی به عنوان اعضای پنل حضور خواهند داشت.

گفتنی است شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در راستای اهداف سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم مبنی بر کیفیت زندگی در مراکز تاریخی شهر تهران برنامه‌ای را تحت عنوان پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخ تهران در روز سه‌شنبه ۱۹ مردادماه برگزار کرده و از تمامی افراد علاقه‌مند برای حضور در این برنامه دعوت به عمل آورد.