کد خبر: ۳۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۱ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵ 25 September 2016

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از ۱۴ مهر برگزار می‌شود

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران با حضور ۲۷ کشور جهان از ۱۴ تا ۱۷ مهر ماه برگزار می شود.
این نمایشگاه بین المللی با حضور بیش از 404 شرکت داخلی و 574 شرکت خارجی از 27 کشور جهان به منظور معرفی تجهیزات، صنایع و خدمات در تهران برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه صنعتگرانی از کشورهای چک، سوئد، آلمان، بلژیک، اتریش، تایلند، مجارستان، ایتالیا، کره جنوبی، رومانی، امارات، بلغارستان، اوکراین، یونان، هلند، لهستان، اسپانیا، فرانسه، آفریقای جنوبی، هند، چین، ژاپن، تایوان، انگلیس، سوئیس، فنلاند و ترکیه حضور دارند.

اهمیت بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه باعث شده تا بسیاری از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، هند، چین، ژاپن، جمهوری چک، آلمان، تایوان، انگلیس، سوئیس و فنلاند به صورت پاویون در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

قرار است در طول برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت چند هیأت تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف اروپائی و آسیایی در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند.

آشنائی با  نوین ترین تولیدات و پیشرفتهای این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دست آوردهای عرضه شده در بخش های مختلف صنعت،ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغال‌زائی و بازاریابی و توسعه صادرات، مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ و کوچک، ابزارآلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 14 تا 17 مهر ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.