کد خبر: ۳۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵ 03 October 2016
در شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود:

تأملی بر آسیب‌پذیری زنان در محدوده‌ها و محله‌های هدف بازآفرینی شهری

نشست دوم از دفتر یازدهم سلسله نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با محوریت تأملی بر آسیب‌پذیری زنان در محدوده‌ها و محله‌های هدف بازآفرینی شهری برگزار می‌شود.
دومین نشست از سلسله نشست‌های موضوعی دفتر یازدهم با محور"اقشار آسیب‌پذیر و حقوق شهروندی در محدوده‌ها و محله‌های هدف" و موضوع "تأملی بر آسیب‌پذیری زنان در محدوده‌ها و محله‌های هدف بازآفرینی شهری" برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی دکتر لیلا ارشد، حبیب‌اله مسعودی فرید و شهلا معظمی، ژاله شادی‌طلب و رویا نوری ( اعضای پنل) و آقای دکتر معیدفر(دبیرعلمی) در روز دوشنبه مورخ ۱۹مهرماه ۹۵ ساعت ۱۴ در سالن اجتماعات شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران به نشانی  بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی پلاک ۵۱ برگزار می‌شود.

نشست اول دفتر یازدهم با موضوع "رویکردهای نظری و مفهومی به حقوق شهروندی اقشار آسیب‌پذیر" نیز در ۵ مهرماه با سخنرانی دکتر شیانی، دکتر حسین‌زاده و با حضور آقای دکتر نوروزی برگزار شد.

 شرکت عمران و بهسازی شهری ایران سلسله نشست‌های موضوعی دفتر دهم  را نیز مبنی بر کیفیت زندگی در مراکز تاریخی شهر تهران با برگزاری چهار نشست با موضوعات تجارب دفاتر خدمات نوسازی شهر تهران در محلات عودلاجان، سنگلج و ناصرخسرو، برنامه پیاده‌گردی و بازدید از مرکز تاریخی تهران و همچنین بررسی چگونگی ارتقای کیفیت زندگی در نقاط تاریخی تهران را مورد بررسی قرار داد.