کد خبر: ۳۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۵ 22 October 2016

موج دوم الگوریتم معماری

موج دوم الگوریتم معماری تحت‌عنوان کلی تولد معماری دیجیتال با سخنرانی بابک اسلامی و مرتضی رهبر در دویست و بیست و سومین گفتمان هنر و معماری توسط انجمن مفاخر معماری ایران و در موزه امام علی (ع) برگزار می‌شود.
موج دوم الگوریتم‌معماری تحت‌عنوان تولد معماری دیجیتال در دویست و بیست و سومین گفتمان هنر و معماری توسط انجمن مفاخر معماری ایران بررسی می‌شود.

در این نشست که دبیری آن را غزال کرامتی استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برعهده دارد، بابک اسلامی عضو بنیاد علمی نخبگان و مدیر پژوهشکده مبنا و مرتضی رهبر پژوهشگر دکتری معماری دانشگاه تربیت‌مدرس حضور دارند و به تحلیل معماری معاصر و موضوع اصلی معماری دیجیتال و تولد آن می پردازند.

دویست و بیست و سومین گفتمان هنر و معماری، چهارشنبه ۵ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(عج)، روبه روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار برگزار می شود. حضور علاقمندان به شرکت در نشست آزاد است.

گفتنی است دویست و بیست و دومین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان تحول در آموزش معماری کشور و معماران فردای بهتر با سخنرانی ایرج اعتصام، ابوالقاسم بصیر، علیرضا تغابنی، محمدرضا حافظی، سیدبهشید حسینی، داراب دیبا، محمود گلابچی، محمدمهدی محمودی و حمید میرمیران هفته گذشته، ۲۸ مهرماه برگزار شد.