کد خبر: ۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵ 23 October 2016
سوپرپایپ اینترناشنال؛

اولین ارائه‌دهنده پمپ سیرکولاتور دوقلو

شرکت سوپرپایپ اینترناشنال برای اولین بار در ایران با عرضه پمپ سیرکولاتور دوقلو در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات حاضر شد.
مهدی یوسفی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت سوپرپایپ اینترناشنال با اعلام این مطلب در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات تهران، این پمپ را راه حل جدیدی برای کاهش هزینه و فضای نصب دانست و اضافه کرد: در حال حاضر کشورهای عضو اتحادیه اروپا ملزم به رعایت قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای کنترل مصرف انرژی هستند؛ به همین دلیل شرکت آلمانی ویلو که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پمپ در جهان است، به طور مستمر برای تولید پمپ‌های کم مصرف و پربازده فعالیت می‌کند که پمپ دوقلوی DPL یکی از آن‌هاست.
وی ویژگی مهم دیگر این پمپ را صرفه‌جویی در اقلام و تجهیزات مورد نیاز نصب دانست و گفت:  به‌طور معمول در موتورخانه‌ها برای جلوگیری از اختلال در آبرسانی در مواقعی که یک پمپ دچار ایراد کارکرد می‌شود، دو پمپ مجزا نصب می‌کنند که هرکدام به اقلام و تجهیزاتی مانند لوله، فلنج، شیر یک‌طرفه و شیر قطع و وصل نیاز دارد.
یوسفی در ادامه بیان کرد: در پمپ دوقلو همه این اقلام جانبی نصف می‌شود و زمان و فضای مورد نیاز برای نصب هم کاهش می‌یابد. ضمن آن‌ که پوشش کاتافورتیک، آن‌را از خوردگی محافظت و عمر آن‌ را طولانی‌تر می‌کند.
مدیر بازاریابی و فروش سوپرپایپ به ماموریت این شرکت و ارائه راه‌حل‌های متفاوت برای صنعت تاسیسات کشور اشاره کرد و گفت: عرضه پمپ‌های ویلو در راستای ماموریت ما و کامل کردن سیستم‌های سوپرپایپ است و این پمپ‌ها همانند دیگر سیستم‌هایی که به مشتریان ارایه می‌کنیم از خدمات مشاوره انتخاب محصول، نصب و نظارت نصب و خدمات پس از فروش بهره‌مند است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: سوپر پایپ