کد خبر: ۳۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵ 23 October 2016
در سفر هیئت دولت انجام می‌شود:

افتتاح ۲۲۰ واحد مسکن مهر استان مرکزی

سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح ۲۲۰ واحد مسکن مهر و بهره‌برداری از ۵ پروژه عمرانی همزمان با سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.
مجید شارقی از سفر هیئت دولت به استان مرکزی خبر داد و گفت: طی این سفر چندین پروژه عمرانی در حوزه سایت‌های مسکن مهر و پروژه‌های جاده‌ای در حوزه وزارت راه و شهرسازی به افتتاح خواهد رسید.

شارقی در این خصوص اضافه کرد: در این سفر یک پروژه ۱۴۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واقع در شهرک علوی و همچنین پروژه ۸۰ واحدی دیگری متلق به سدید‌سازه واقع در شهرک نخ به افتتاح رسیده و متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

سرپرست جدید اداره‌کل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از بهره‌برداری باند دوم خمین- محلات به طول ۶.۵ کیلومتر خبر داد و گفت: برای این محور اعتباری نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اضافه کرد: تعریض و بهسازی محور خمین- قورچی‌باشی به طول ۵ کیلومتر و همچنین باند دوم باقرآباد – حاجی آباد (زیرآب) به طول ۵ کیلومتر از دیگر پروژه‌هیا افتتاحی در این سفر به شمار می‌روند که برای آن‌ها اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال صرف شده است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در این روز پروژه تعریض و بهسازی محور کمیجان- ساروق به طول ۸ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد ریال و همچنین مسیر چهارخطه اراک- خمین به طول ۱۱ کیلومتر با اعتبار هزینه شده ۲۳۶ میلیارد ریال دیگر پروژه افتتاحی در این روز خواهند بود.