کد خبر: ۳۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ 04 December 2016

«ایران ما» از نگاه یک زوج عکاس

یک زوج، عکس‌های خود از طبیعت ایران را در قالب یک نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.
فرشاد کلایی و ژیلا تفقد رضایی، زن و شوهر عکاسی هستند که حاصل سفرهای خود به مناطق مختلف ایران و عکاسی از طبیعت را در نمایشگاه «ایران ما» به‌نمایش گذاشته‌اند.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «برای بسیاری از عکاسان، عکس هدف نهایی است. برای ما اما آغاز یک مسیر بود. عکاسی رازی دارد که سخت به زبان می‌آید. اگر آن را در نگاه نخست درنیابید، با دقت بنگرید آن را خواهید یافت. خشنودی خاطر و عشق به آن حتی در بدترین شرایط ...

و اما درباره «ایران ما»: در گذر زمان که مجال هیچ ایستادنی نیست و میان معضلات و روزمرگی‌های‌مان، بر آن شدیم تا شما را لحظاتی چند با قاب عکس‌های‌مان همراه کنیم در سفری به طبیعت بی‌نظیر و بیکران کشورمان. از این رو، نمایشگاه عکسی ترتیب دادیم تا جلابخش روح‌مان باشد و بهانه‌ای برای آشتی دوباره با طبیعت.»

فرشاد کلایی متولد ۱۳۵۵ است و در رشته دامپزشکی تحصیل کرده و دانشجوی عکاسی است. ژیلا تفقد رضایی نیز دانشجوی عکاسی است و در رشته طراحی صنعتی تحصیل کرده است.

نمایشگاه «ایران ما» از ۱۲ تا ۱۷ آذرماه هر روز (به‌جز شنبه ۱۳ آذرماه) از ساعت ۱۱ تا ۱۷ در نگارخانه «هنر ایران» به نشانی خیابان انقلاب، خیابان خارک، ضلع غربی تالار وحدت، شماره ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.
منبع: ایسنا