کد خبر: ۳۱۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ 04 December 2016
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

دولت مخفیانه مجوز انتقال آب را صادر کرده اما حاضر به اعتراف نیست

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به مردم خوزستان و چهارمحال بختیاری دروغ می‌گوید و به شکل مخفیانه مجوز انتقال آب را صادر کرده اما حاضر به اعتراف نیست.
عبدالله سامری امروز  در خصوص علت اعتراض نمایندگان خوزستان و قطع سخنرانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: متاسفانه دولت با مردم و نمایندگان صادق نیست و در پشت پرده مجوز انتقال آب کارون را از سرچشمه‌ها به سوی فلات مرکزی و سایر استان‌ها صادر کرده است.

وی افزود: نمایندگان خوزستان و چهارمحال بختیاری بعد از مشاهده مجوز محرمانه دولت به شدت نسبت به این بی‌صداقتی در گفتار و عمل دولت اعتراض دارند و در حال پیگیری جدی و قاطع برای جلوگیری از محقق شدن اهداف شوم وزارت نیرو در بحث انتقال آب هستند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همراهی کردن نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به مردم خوزستان احترام بگذارد و صادقانه جلوی انتقال آب را که آثار مخرب زیست محیطی و اقتصادی برای خوزستان و حتی کشور به دنبال دارد را بگیرد.

سامری تصریح کرد: در جلسات متعدد با اعضای هیات دولت و حتی معاون اول رئیس جمهور همه آنها منکر بحث برنامه دولت برای انتقال آب می‌شوند اما پشت پرده و در جلسات و مصوبات محرمانه دستور افتتاح تونل بهشت آباد و انتقال گسترده آب برای سایر استان‌ها می‌دهند.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت باید بداند تحمل مردم خوزستان حد و حدودی دارد و از نجابت و صبر مردم بیش از این سوء استفاده نکند.

وی گفت: مردم خوزستان از سیاست‌های دولت در خصوص انتقال آب به شدت اعتراض و گلایه دارند و دولتمردان باید این واقعیت را درک کنند.

وی افزود: تمام شخصیت‌های مذهبی استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و آیات عظام حیدری، کعبی و شفیعی نیز از انتقال آب گلایه دارند و اعتراض خود را در مجلس خبرگان به رئیس جمهور اعلام کرده‌اند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: مجوز انتقال آب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
دولت سرهنگ که نیست. دولت حقوقدان کاربلده ! اون از برجامش_ اینهم از آب کارونش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
1
0
یعنی چه؟
مگه تصمیمات در مورد آب استانی است؟
منافع کشوری را در نظر بگیرید
فلات مرکزی تشنه آب است و بعد شما آب کارون به اروند رود می ریزید
این چه منطقیه؟
از تمامی خوزستان و شهر کرد آب می جوشه حالا برای تونل بهشت آباد این قدر شانتاژ می کنید
آب بریزه تو خلیج فارس بهتره یا به مردم خودمون برسه؟