کد خبر: ۳۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ 05 December 2016

سود واریزی جز آورده متقاضیان مسکن مهرمحسوب می شود

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پردیس گفت: سود واریزی نیز محاسبه شده و جزء رقم آورده متقاضیان مسکن مهر محسوب می شود و متقاضیان برای اطلاع از میزان آورده خود می توانند به کارگزاری ها مراجعه کنند.
رضا بابازاده  در پاسخ به این پرسش که در شرایطی که متقاضیان دسترسی به کارتابل خود در سامانه مسکن مهر ندارند چگونه از وضعیت خود می توانند آگاه شوند گفت : با پیمانکاری که در رابطه با سامانه کار می شد یک مشکل حقوقی وجود دارد و تا مسئله حقوقی آن حل نشود دسترسی به کارتابل آن وجود ندارد اما به دنبال آن هستیم که این سامانه را دوباره احیاء کنیم .
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی به متقاضیان از طریق ارسال پیامک انجام می شود اظهار داشت : برای هر متقاضی برای دریافت قرارداد و افتتاح زون پیامک ارسال می شود و اگر متقاضی واریزی خود را نریخته باشد نیز طی ارسال پیامکی به او اطلاع رسانی می شود که واریزی اش را تکمیل کند . سود واریزی هر کس در حسابش مشخص شده و آن دسته از عزیزانی که در خصوص میزان واریزی خود ابهام دارند می توانند به کارگزاری مراجعه کنند .
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر پردیس با تاکید بر اینکه قیمت مسکن شهر پردیس نهایی شده است گفت :حتی اگر زمان تحویل را هم منتشر نکنیم قیمت‌ها تغییر نخواهد کرد و اراده ما هم بر این است که تغییری نکند.

بابازاده خاطرنشان کرد: شرکت عمران پردیس‌ اخیرا قیمت نهایی بقیه پروژه‌های فاز ۸ شهر جدید پردیس را اعلام کرد. هزینه ساخت واحدها بسته به متراژ بین ۸۶ تا ۹۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سهم آورده متقاضیان نیز ۵۶ تا ۶۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شد.
وی گفت : درفاز 8 زون افتتاح مان در دو پروژه ساوالان و پردیس سازان نوید است ، فاز بعدی ما برای افتتاح فاز 5 است که انشاالله در بهمن ماه افتتاح داریم که به طور مرتب به مردم پیامک فرستاده می شود . علاوه بر آن دوستان می توانند به سایت شرکت عمران پردیس هم برای مطلع شدن مراجعه کنند هر چند کارتابل وجود ندارد اما کلیات را می توانند مشاهده کنند که مثلا در فاز 8 آورده اشان باید چقدر باشد وچقدر باید واریزی داشته باشند و چه زمان بیایند و قرارداد 5 برگی دریافت کنند.
وی همچنین بیان داشت : افتتاح فاز 11 قرار بود اواخر اذر ماه باشد اما به خاطر مشکلاتی که پیش آمد به تاخیر خورد وبرنامه ریزی این است که در بهمن ماه افتتاح داشته باشیم که زون 5 و زون یک اولویت بعدی در فاز 11 است .
وی در باره ابهام مردم در مورد فاز جدید و قدیم نیز گفت :همه آنهایی که انتخاب واحد شدند می دانند که آیا فاز 9 جدید هستند یاقدیم، البته در فاز 5 و فاز 11 قدیم و جدید نداریم و در فاز 9 نیز آن دسته از متقاضیانی که آورده اشان را به حدی رسانده باشند که انتخاب واحد شده باشند به طور دقیق می دانند که آیا فاز 9 جدید هستند یا قدیم .
برچسب ها: مسکن مهر