کد خبر: ۳۱۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ 05 December 2016

نمایشگاه صنعت ساختمان فردا در اهواز آغاز می‌شود

هفدمین نمایشگاه صنعت ساختمان فردا کار خود را در اهواز آغاز می‌کند.
هفدمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور بیش از 150 شرکت فعال 16 آذرماه در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های خوزستان در اهواز کار خود را آغاز می‌کند.

در این نمایشگاه لوازم و مشاعات ساختمانی، آسانسور، پله برقی، کاشی و سرامیک به نمایش در می‌آید.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد، قم، مازندران، خراسان رضوی، البرز و فارس حضور دارند.

این نمایشگاه تا 19 آذرماه برپا است و علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید کنند.

توقیف 21  محصول غیر استاندارد در خوزستان

مدیرکل استاندارد استان خوزستان گفت: 21  محصول غیر استاندارد در خوزستان توقیف شدند.

رضا دهدشتی‌زاده اظهار کرد: در آبان ماه امسال کارشناسان این اداره کل تعداد 21 محصول مختلف از فروشگاه ها و واحدهای تولیدی را به علت فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد و یا جعل نشان استاندارد توقیف و جمع آوری کردند.

وی گفت: از جمله این محصولات می توان به 1546 لیتر روغن زیتون،370 کیلوگرم سوسیس 40 درصد گوشت قرمز، 216 کیلوگرم کالباس، 984 بسته همبرگر گوشت 80 درصد، 50 کارتن سرکه، 800 بطری گلاب، 238 گرم انواع طلای بدون کد (گوشواره، دستبند و گردنبند)، 150 عدد لامپ رشته¬ای، 798 عدد شیرآلات بهداشتی و ساختمانی و 9 وسیله بازی شهرهای بازی و پارکها ( قطار کودکان، سازه بادی، 2 دستگاه ترامپولین،2 دستگاه مری گوراند، هلی کوپتر چرخشی، گردونه، ماشین شارژی) اشاره کرد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان از هم استانی های عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده کالای مغایر با استاندارد و یا با کیفیت پایین تر از استاندارد مراتب را از طریق سامانه 1517 با این اداره کل در میان بگذارند.

بهره برداری از یک واحد دامداری در امیدیه

یک واحد دامداری گاو شیری در شهرستان امیدیه به بهره برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان امیدیه اظهار کرد: یک واحد دامداری گاو شیری 50 رأسی در شهرک دامپروری این شهرستان به بهره برداری رسید.

سید داود علوی گفت: این واحد با اعتبار 4 میلیارد و 600 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی و سهم آورده احداث شده است.

وی با بیان اینکه این واحد دامداری سالانه یکصد تن شیر تولید می کند تصریح کرد: با بهره برداری از این واحد گاو شیری برای 4 نفر به طور مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

بازدید نماینده مردم خرمشهر از مرکز خرید گندم این شهرستان

نماینده مردم خرمشهر و مینو در مجلس شورای اسلامی از مرکز خرید گندم خرمشهر بازدید کرد.

عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و جزیره مینو در مجلس شورای اسلامی و مطرودی مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر از مرکز خرید گندم کفیشه این شهرستان بازدید کردند.

رئیس تعاون روستایی شهرستان خرمشهر گفت: در این بازدید مسئولان از نزدیک در جریان مشکلات  کشاورزان و روستائیان و مرکز خرید کفیشه قرار گرفتند.

عباس دریساوی اصل بیان کرد: مسئولان قول مساعدت و رفع مشکلات پیش آمده و توجه بیشتر به شهرستان خرمشهر را دادند.