کد خبر: ۳۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ 06 December 2016

افزایش کیفیت تولید،زمینه رقابت را افزایش می دهد

بسیاری از تولیدکنندگان محصولات داخلی ،محصولاتی را ارائه کردند که نه تنها در سطح استان بلکه درکشور و حتی آسیا نمونه و منحصر به فرد بوده اند.
نایب  رئیس نظام مهندسی استان خوزستان  در گفتگو با سازه نیوز اظهار داشت :نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان  می تواند مرجع مناسبی  برای فرهنگ سازی استفاده از محصولات شرکت های تولید کننده  مصالح ساختمانی باشد 
بهنام برومندزاده گفت :  در این دوره از نمایشگاه صنعت ساختمان 150 شرکت تولیدی حضوردارند که نشان از  پویا بودن این صنعت در کشور دارد .

وی افزود : این نمایشگاه ارتباطی است میان تولید و تجارت که سازمان نظام مهندسی  بر پایی این نمایشگاه تخصصی را باعث بالا بردن کیفیت ساخت و ساز می داند.
برومند زاده گفت: برپایی نمایشگاه بستری مناسب برای بالا بردن کیفیت در ساخت و ساز بوده و در گام اول معرفی محصولات می تواند کمکی به مهندسان و مجریان در این زمینه باشد
وی عنوان کرد :60 در صد شرکت های حاضر در نمایشگاه استانی هستند و ما به دنبال این هستیم فرهنگ  اصولی ساخت و ساز را در استان نهادینه کنیم.
برومندزاده با تاکید بر حمایت از تولید کنندگان داخلی گفت: سازمان ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساخت و ساز باید از تولید کنندگان استان خوزستان حمایت کنند و قطعاً همکاران ما در این حوزه ها به این باور رسیده اند که سازمان نظام مهندسی در تقویت حوزه هایی مثل نمایشگاه ساختمان و حوزه هایی که به فرهنگ ساختمان سازی ارتباط دارد اهمیت بسزایی داشته است.