کد خبر: ۳۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ 11 December 2016

آگاهی مردم نسبت به کیفیت تجهیزات ساختمانی افزایش یابد

علیرغم پیشینه قوی شهرسازی استان خوزستان و فعالیت های پیشینه شرکت های نفتی در ساخت وساز ها ، مصالحی که سالهای اخیر درساخت وساز ها بکار می رود از کیفیت لازم برخوردار نیست .













مسعود سید محمودی در گفت وگوی اختصاصی با سازه نیوز اظهار کرد : آگاهی ودانش مردم نسبت به کیفیت مصالح وتجهیزات ساختمانی مطلوب کم است وسازندگان نیز به دنبال کم کردن هزینه تولید مسکن بوده وسود خود را  می بیند ؛این درحالیست که هزینه کردن برای   لوازم ساختمانی با کیفیت ، افزایش ضریب ایمنی وعمر مفید ساختمان را در پی دارد .

سید محمودی گفت : سازمان نظام مهندسی ساختمان باید نسبت به کیفیت ساخت وسازها توجه بیشتری نشان دهد و تولید کنندگان مسکن نیز در جهت استانداردسازی و ایجاد ساختمان های مستحکم وایمن تلاش کنند .

نماینده شرکت سوپر پایپ اینترنشنال  در خوزستان بیان داشت : سوپر پایپ اولین شرکت است که اگر چه لوله واتصالات تولید می کند ولی محصول او برای مشتری " سیستم های لوله کشی است که مجموعه ای از اجزا شامل خدمات فنی مهندسی ( محاسبات وبرآوردها ونقشه های اجرایی – اقلام تولیدی هماهنگ با هم درسیستم نصب می شود .
محمودی گفت : شرکت سوپر پایپ در بخش تاسیسات اب وفاضلاب ساختمانی نیز از سال 76 با ارائه لوله های تلفیقی 5 لایه از شرکت آلمانی فعالیت خود را شروع کرد ومتعاقب آن نخستین کارخانه تولید لوله های پنج لایه درا یران را در جزیره قشم افتتاح کرد. درزمینه تولید نیز تمام محصولات تولیدی آن دارای تاییدیه های مورد نظر اتحادیه اروپا است و مجوز صادرات را هم اخذ کرده اند .
وی افزود: مصالح آب وفاضلابی که توسط شرکت سوپر پایپ ارائه می شود گارانتی مادام العمرداشته و برای تمام شرایط آب وهوایی کار برد دارند وصادرات این محصولات علاوه بر کشورهای منطقه به خود اروپا هم انجام می شود .