کد خبر: ۳۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۵ 17 January 2017

دستگاه های دولتی با سمن ها تعامل متقابل داشته باشند

سمن ها به عنوان مطالبه گران اجتماعی حق دارند تا در چهارچوب قانون از منافع شهروندان دفاع و در تسهیل گری و رفع مشکلات جامعه با دستگاه های دولتی تعامل متقابل داشته باشند.
 
سمن ها به عنوان مطالبه گران اجتماعی حق دارند تا در چهارچوب قانون از منافع شهروندان دفاع و در تسهیل گری و رفع مشکلات جامعه با دستگاه های دولتی تعامل متقابل داشته باشند. 

به گزارش سازه نیوز:مدیرعامل شبکه های آسیب های اجتماعی استان و عضو شورای مشورتی سمن هانیز گفت: شهردار و شورای شهر بعنوان حافظان سلامت روحی و روانی شهروندان نتوانسته اند به خوبی به وظایف خود عمل کنند. 
داریوش مرادی عدم توانمندی بعضی از سمن ها را عدم اجرای قانون توسط مجریان ذکر کرد و یادآور شد: مدیرانی که سواد علمی و تخصصی مرتبط با پست هایشان دارند به کار گمارده شوند نه افرادی که برای شهروندان ایجاد مشکل می کنند.
وی از معاون سیاسی اجتماعی استاندار تقاضا کرد :ترتیبی اتخاذ شود تا شورای مشورتی به صورت ماهانه جلساتی را با حضور فرمانداران و سمن های شهرستان ها تشکیل و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنند.

در ادامه این جلسه عضو شورای مشورتی و نماینده سمن ها گفت:سمن های میراث فرهنگی با معضلات زیادی مواجه هستند و با وجود قابلیت های ارزشمند گردشگری و تاریخی استان، مدیر کل میراث فرهنگی باید توجه بسیار خاصی به این موضوع داشته باشد. 
مجید کیوانی افزود: چنانچه این بی توجهی ادامه یابد به طور قطع استان از نظر اقتصادی و معنوی خسارات جبران ناپذیری را متحمل خواهد شد.
وی در ادامه افزود: سمن ها ظرفیت ها و نقاط قوتی برای توسعه استان هستند.
مدیر کل امور اجتماعی نیز بر توانمند سازی علمی و تخصصی سمن ها تاکید کرد. 
مخمل زاده گفت :دستگاه ها در چهارچوب قوانین از ظرفیت سمن ها در پروژه های فرهنگی، هنری و آموزشی استفاده کرده و این پروژه ها را به آنان واگذار کنند.
والی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
0
نظر ،توجه ،درایت و ایده ها ی مسولین و اعضای محترم سمن ها قابل تامل و تقدیر است .