کد خبر: ۳۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ 24 February 2017

برگزاری همایش استراتژی های برند دراهواز

اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و استان لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است

همایش استراتژی های برند روزپنجشنبه  5 اسفندماه توسط شرکت توسعه کسب وکار کافه وب دراهواز برگزار شد.
 به گزارش سازه نیوز:مدیر شرکت توسعه کسب وکار کافه وب دراین رابطه گفت :اهمیت و ضرورت توجه به دانش برند در کشور و استان  لزوم توسعه عمومی و تخصصی این دانش در بین مدیران و کارشناسان فعال به عنوان یکی از راهکارهای جدی توسعه مورد توجه سازمان ها و نهادهای علمی قرار گرفته است و با توجه به این امر این همایش با حضور دکتر پرویز درکی ریس انجمن علمی بازاریابی ایران با هدف ایجاد بستری به منظور گردهمای اساتید، دانشجویان و مدیران برند های مختلف توسعه یافته و در حال رشد در کشور، همایش ملی استراتژی برند دراهواز برگزار شد.

بهزاد رزمگیر در ادامه گفت :آشنایی با مقوله برند و برندسازی یکی از اساس ترین الزامات کسب وکارها است .وکسانی که دراین حوزه فعالیت می کنند باید روشهای ساخت برند را از 0تا 100بدانند و آخرین دستاورد های علمی و تخصصی این حوزه در دو بخش برند سازی در محیط آنلاین و فیزیکی نیز بررسی و تجزیه و تحلیل می شود.

وی در پایان با اشاره به ظرفیتهای فضای مجازی ، میزان ضریب نفوذکاربران اینترنتی برندسازی در فضای مجازی را یک الزام دانست .