کد خبر: ۳۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۹ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ 26 February 2017

المان‌های شهری ساری، موثر درجذب صنعت گردشگری

رئیس شورای شهر ساری گفت: المان‌های شهری ساری مدت اقامت گردشگران در این شهر توریستی را افزایش می‌دهد.
علیجان شمشیربند با اشاره به خواسته دیرینه مردم ساری در زمینه برپایی جشن در اعیاد و مناسبت های اسلامی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در ساری سبب ایجاد تنوع و رضایتمندی مردم ساری شده است، توجه شورای چهارم به شاداب‌سازی فضای شهر و زیباسازی شهر با المان‌های مختلف بوده است.
وی با بیان اینکه در گذشته در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف جشن و شادابی در فضای شهری معنایی نداشت افزود:در این دوره همت همه اعضای شورای شهر و همچنین شهردار بر ایجاد فضای شاداب شهری بنا شده و در این زمینه آمادگی روحی و روانی مردم با برپایی مراسمات مختلف و پرکردن اوقات فراغت آنان در دستور کار قرار گرفت.

رئیس شورای شهر ساری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: المان‌های شهری در مراسم مذهبی، اعیاد انقلاب و همچنین نوروز و دیگر مناسبت‌ها حال و هوای شهر را عوض کرده است و همین ویژگی سبب شد تا شاهد حضور بیشتر مسافران و گردشگران در ساری باشیم.

شمشیربند با اشاره به ادامه روند جهادگرایانه و عملگرایی در شورای شهر تصریح کرد: ساری به عنوان شهری که در مدت اندک توانست جز کلان‌شهرهای کشور قرار بگیرد در مسیر عمران و آبادانی قرار دارد و در این زمینه از هر نوع تلاش و انتقاد سازنده حمایت می‌کنیم.

گفتنی است زمان رای‌گیری انتخابات چهارمین جشنواره چهره سال صنعت ساختمان از30 بهمن تا 10 اسفندماه امسال است و هدایای چهره‏های برتر نیز در مراسمی 17 اسفندماه در سالن اجلاس پارس اهداء می‌شود.

تلفن تماس: 02122853530

آدرس سایت: top.samair.ir
منبع: صما