کد خبر: ۳۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ 26 February 2017

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه خودرو

دوازدهمین نمایشگاه خودرو و نخستین نمایشگاه ماشین آلات سنگین حمل و نقل، راهسازی و صنعت دیزل با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری و مشاور استاندار افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، دوازدهمین نمایشگاه خودرو و نخستین نمایشگاه ماشین آلات سنگین حمل و نقل، راهسازی و صنعت دیزل با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری و مشاور استاندار افتتاح شد.
در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا با همکاری انجمن های صنفی استان خوزستان با هدف ارائه تازه ترین دستاوردها و توانمندی های صنعت خوروسازی کشور، آخرین محصولات تولیدی خود را معرفی کرده است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در آیین افتتاح این نمایشگاه اذعان داشت: برگزاری این نمایشگاه پلی است بین تولید کننده و مصرف کننده که امکان ارائه محصولات تولیدی در بخش حمل و نقل را بدون واسطه در معرض دید مصرف کنندگان قرارمی دهد.
مسعود مصدقی افزود: همکاری کارخانه های تولیدی خودرو با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی وجود دارد و می تواند منجر به توسعه و نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل جاده ای گردد.
این نمایشگاه از تاریخ 7 تا 10 اسفند ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان دایر می باشد.