کد خبر: ۳۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ 07 March 2017

اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور ایذه در آستانه سفرهای نوروزی

فرماندار ایذه از اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور ایذه در آستانه سفرهای نوروزی خبر داد.
محسن بیرانوند  با اشاره به پرخطر بودن محور ایذه به عنوان یکی از محورهای ورودی استان خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اصلاحی در محور ورودی ایذه در حال انجام است و در این راستا نقاط حادثه‌خیز در مناطق برون‌شهری محور ایذه از سوی اداره راهداری در حال اصلاح است . 
 
وی گفت: پیمانکار پروژه جهت اصلاح 12 کیلومتر از این محور از پل هلایی‌جان تا بارون‌گرد، مشخص شده و کار آغاز شده است. البته این عملیات تا پیش از سفرهای نوروزی به پایان نمی‌رسد و چند ماه طول می‌کشد.
 
بیرانوند افزود: 20 کیلومتر از مسیر بین ایذه و باغملک نیز در حال اصلاح است که حدود 15 کیلومتر آن تا ایام نوروز به پایان می‌رسد و مسیر چهاربانده خواهد شد و فضای فیزیکی جاده‌ها باز خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: در مناطق دورن‌شهری نیز با برگزاری جلسات با راهنمایی و رانندگی، تمهیدات لازم جهت تسهیل و روانسازی ترافیک شهری و پیشگیری از حوادث اندیشیده شده است.
 
فرماندار ایذه گفت: با اشاره به تشدید کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز اظهار کرد: از آنجا که مسیر ایذه، علیرغم اصلاحات انجام شده، مسیری حادثه‌خیز است، پلیس راهنمایی و راندگی در ایام سفرهای نوروزی بر این محور کنترل بیشتری خواهد داشت.
 
وی افزود: به منظور ایجاد ایمنی در این مسیر، در ایام سفرهای نوروزی اجازه تردد به خودروهای سنگین در محور ایذه داده نخواهد شد و از دهدز تا خروجی شهرستان ایذه نیز بر تردد خودروهای سبک کنترل اعمال خواهد شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ایذه،جاده