کد خبر: ۳۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ 24 March 2017

یادمان‌های نیمه تمام خوزستان تکمیل می‌شوند

با تکمیل کارهای عمرانی نیمه کاره یادمان‌ها نیز امکان خدمات رسانی به وسیله سپاه ولی عصر(عج)، نیروی انتظامی و ارتش برای زوار آسان تر و همچنین در بحث تردد آن‌ها تسهیل ایجاد شود.

استاندار خوزستان گفت: یادمان‌های نیمه تمام استان با همکاری سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تکمیل می‌شوند.

دکتر غلام‌رضا شریعتی در بازدید از سازمان اردویی راهیان نور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 14 یادمان شهدا در خوزستان وجود دارد، اظهار کرد: برخی از این یادمان‌ها نیاز به کارهای عمرانی دارند زیرا نیمه کاره مانده اند.

وی افزود: با تکمیل کارهای عمرانی نیمه کاره یادمان‌ها نیز امکان خدمات رسانی به وسیله سپاه ولی عصر(عج)، نیروی انتظامی و ارتش برای زوار آسان تر و همچنین در بحث تردد آن‌ها تسهیل ایجاد شود.

استاندار خوزستان گفت: در جلسه امروز مقرر شد با محوریت معاونت عمرانی استانداری و همکاری سپاه ولی عصر(عج) سالانه به بیش از ٢ يا ٣ يادمان و متناسب با پیشرفت در اعتبارات عمرانی استانی بودجه اختصاص بدهیم تا هر چه سریع تر شاهد تکمیل یادمان‌ها باشیم.

شریعتی عنوان کرد: امیدوارم تا ٥ يا ٦ سال آینده تمامی یادمان‌ها به صورت کامل تکمیل و آمادگی خدمات رسانی بهتر را به زوار و کاروان‌های راهیان نور را داشته باشند.

استاندار خوزستان در ادامه به بحث امنیت کاروان‌های راهیان نور در مناطق خوزستان اشاره کرد و گفت: ایست و بازرسی‌های مناسبی ایجاد شده و برنامه‌ریزی صحیحی در این خصوص انجام بوده و در حال حاضر میزبانی در حال انجام است.

شریعتی با اشاره به استقبال مردم در قالب کاروان‌های راهیان نور و همچنین مسافرین نوروزی اظهارکرد: این استقبال بسیار خوب بود و امیدواریم تا پایان تعطیلات این حجم بیشتر و بیشتر شود و شاهد حضور جوانان و مردم کشور در استان شهیدپرور خوزستان باشیم.

وی ضمن دعوت از مردم سراسر کشور برای بازدید از یادمان شهدای خوزستان بیان کرد: در بحث گردشگری استان خوزستان با دارا بودن 3 اثر ثبت جهانی، آب و هوای دلپذیر، مناظر دیدنی و جاذبه‌های دیگر گردشگری می‌تواند مقصد خوبی برای تعطیلات نوروزی باشد.
منبع: ایسنا