کد خبر: ۳۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ 24 March 2017

آرمان شهری ها بیانیه دادند

گروه هم انديشان آرمان شهر، به منظور ايجاد شهری بهتر برای شهروندان اهوازی، دست ياری خود را به سوی تمام شهروندان عزيز و دلسوز اهوازی دراز کرده است تا به اين جمع بپيوندند.
همزمان با آغاز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز ،گروه های مختلف اجتماعی اقدام به انتشار بیانه های انتخاباتی نمودند .  به گزارش سازه نیوز ،گروه هم اندیشان آرمان شهر - که از گروههای مهندسی و مدیران با تجربه استان تشکیل شده در نخستین بیانیه خود  اظهار امیدواری کرده "با ايجاد زمينه‌ی گفتگو و هم‌فكري و فراهم‌سازی سازوكارِ مطالبه‌گري بين تمامي صاحبان فكر و انديشه با منتخبان مردم در شوراي آينده را به منظور برقراری عدالت اجتماعی و پيش‌بُرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی فراهم و نهادينه کند "


بیانیه شماره يك هم‌انديشان «آرمان شهر»

    امروز، چهره‌ی «اهوازِ ما»، اين قلب تپنده‌ی فرهنگ و اقتصاد و پايتخت جنگ در دوران دفاع مقدس، مُكدَّر است. اين تَكدُّر از رويه‌های گذشته مديريت شهري و شورايي " كه تاكنون نتوانسته‌اند جوابگوي نياز شهروندان باشند " ما (جمعي از مردم شهر) را بر آن داشته تا در آستانه‌ی برگزاری پنجمين دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، فراتر از گرايش‌های سياسي، حزبي، قومي و جنسيتي و با هدف پيشرفت و توسعه همه‌جانبه شهر، گرد هم آييم و با تكيه بر خرد جمعي در جهت تامين منافع تمامي مردم شهر تلاش نماييم و بر اين باوريم كه شوراي آينده بايد از نيروهاي متعهد و متخصص و سليم النفسي تشكيل شود كه " با پيشينه‌ی علمی و تجربی خود" قادر به هدايت و راهبري كميسيون‌هاي تخصصي شورا باشند.
     از اين رو با ياری جستن از خداوند منان در پيشگاه قرآن کريم و شرافت انسانی خود قسم ياد می‌کنيم تا با پيروی از قانون اساسي (به‌عنوان ارزشمندترين ميثاق ملت با فرهنگ ايراني و اسلامي) و قانون انتخابات شوراها همه‌ی توان خود را برای شناسايي دقيق و حمايت از كانديداي اصلح به‌کار بنديم. 
     گروه هم انديشان آرمان شهر، به منظور ايجاد شهری بهتر برای شهروندان اهوازی، دست ياری خود را به سوی تمام شهروندان عزيز و دلسوز اهوازی دراز کرده است تا به اين جمع بپيوندند.همچنين از همه‌ی افراد داراي سوابق و تجربيات ارزشمند (قابل دفاع) که قصد شرکت در انتخابات را دارند، دعوت به عمل می‌آيد تا ضمن مذاكره با ايشان سوابق را با شاخصه‌های تدوين‌شده در گروه كه حاصل ده‌ها جلسه كارشناسي و مشورتي با مجربين است بررسي نماييم.
    اميد است که بتوانيم با ايجاد زمينه‌ی گفتگو و هم‌فكري و فراهم‌سازی سازوكارِ مطالبه‌گري بين تمامي صاحبان فكر و انديشه با منتخبان مردم در شوراي آينده را به منظور برقراری عدالت اجتماعی و پيش‌بُرد برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی فراهم و نهادينه کنيم.


دبيرخانه هم انديشان "آرمان شهر"