کد خبر: ۳۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ 26 March 2017

خیز بلند مهندسان برای آبادانی شهر اهواز

اینبار اما جامعه مهندسی با مدد گرفتن از تجربه قبلی با انسجام بیشتری در رقابت انتخاباتی مشارکت دارد . مشارکتی ارزشمند که یک بازی برد -برد برای مهندسان و شهروندان به حساب می آید.

آمارهای روز های پایانی ثبت نام برای انتخابات شورای شهر اهواز نشان می دهد که جامعه مهندسی و بویژه مهندسان ساختمان خیز بالندی برای حضور در شورای شهر برداشته اند 

به گزارش سازه نیوز در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر استان خوزستان ،142 نفر از اعضای نظام مهندسی ساختمان خوزستان در حوزه های مختلف استان شرکت کرده بودند که در نهایت در برخی از شهرستان ها ها موفق به کسب آرا لازم و قرار گرفتن در ترکیب شورا شدند . 

در حوزه اهواز، اما نظام مهندسی توفیق چندانی برای حضور نمایندگانش نیافت و تنها یک نفر بعنوان علی البدل شورای چهارم  معرفی شد . 

اینبار اما جامعه مهندسی با مدد گرفتن از تجربه قبلی با انسجام بیشتری در رقابت انتخاباتی مشارکت دارد . مشارکتی ارزشمند که یک بازی برد -برد برای مهندسان و شهروندان به حساب می آید. شهرداری و شورای شهر اهواز انچه که تا الان دیده  عدم حضور متخصصان و مهندسان کار بلد بوده و  نگرانی هایی بابت اجرای درست و با کیفیت پروژه های عمرانی شهر . 

تجربه استان هایی مانند مشهد ،اصفهان ،تهران ،آذربایجان شرقی و قزوین نشان می دهد حضور مهندسان ساختمان و به خصوص مهندسان عضو نظام مهندسی باعث شده که مردم این شهر ها رضایت بیشتری از پروژه های عمرانی ،توسعه امکانات رفاهی،هماهنگی مابین شهرداری و شورای شهر برای اجرای برنامه ها و....داشته اند . 

امیدواریم مردم خوب اهواز که در چند سال اخیر مطالبه خواهی و پرسشگری را تمرین می کنند این بار نیز شورایی با حضور مهندسان و متخصصان را مطالبه کنند . شورایی با اهدافی فراتر از مسایل قومیتی و سهم خواهی از مناطق شهرداری !