کد خبر: ۳۴۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۴ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ 28 March 2017

آخر هفته خوزستان بارانی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه به استان گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شاهد بارندگی در استان خوزستان خواهیم بود.
کوروش بهادری  اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان، شاهد ابرناکی و بارش‌های رگباری و پراکنده همراه با وزش باد، تگرک و رعد و برق در مناطق شمالی و شرقی خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خواهیم بود.

وی افزود: حجم این بارش‌ها قابل توجه نخواهند بود اما قطعا در مناطق یاد شده شاهد بارش‌هایی خواهیم بود و فعلا نقشه‌های هواشناسی خبر از وقوع پدیده گرد و غبار نمی‌دهند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: فردا(سه‌شنبه) پدیده هواشناسی خاصی را در سطح استان نخواهیم داشت و دمای هوای استان نیز تا آخر هفته یک تا دو درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.

بهادری از ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان خوزستان در هفته آینده خبر داد و گفت: از اوایل هفته آینده انتظار ورود یک سامانه بارشی دیگر به استان را داریم که در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این سامانه بارشی اعلام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه با 7 درجه سانتی‌گراد و آبادان با 27 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 14 تا 26 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
منبع: ایسنا