کد خبر: ۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ 06 June 2017

سازه‌های معماری هلند

تصاویر دیدنی سازه های معماری هلند از دریچه دوربین یک عکاس آلمانی موضوعی است که این روزها مورد توجه خاص کاربران شبکه های اجتماعی ، عکاسان و بخصوص علاقه مندان به معماری قرار گفته است. توبیاس گاوریش یک عکاس معماری آلمانی است که در فاصله ی ۶۰ کیلومتری از مرز هلند زندگی می کند و معمولا برای تهیه ی عکس هایی از معماری هلند به این کشور سفر می کند.
سازه های معماری هلند بخصوص در حوزه پل سازی این روزها در ردیف سازه های مدرن دنیا قرار دارند و در این میان نیز همواره به عنوان سوژه ی عکاسان و بخصوص عکاسان حوزه معماری قرار دارند .

توبیاس گاوریش نیز که یکی از عکاسان حوزه معماری است و علاقه زیادی به عکاسی معماری دارد با نگاه ویژه ای به معماری مدرن و خیره کننده کشور هلند علاقه فراوانی دارد و عکس های زیادی نیز در این خصوص ثبت کرده است.

وی در خصوص سوژه ی عکاس هایش که همان سازه های معماری هلند است ، می گوید : 

معماری های کشور هلند اعم از پل ها، آسمانخراش ها، هتل ها یا دیگر سازه ها دیگر بسیار تماشایی و دیدنی هستند و با تماشای آن ها می توان گوشه هایی از طراحی و معماری مدرن را در این سازه های شگفت انگیز و خلاقانه مشاهده کرد. وی بر این باور است که علی رغم سفرهای متعددی که به این کشور داشته هنوز نتوانسته زیبایی معماری سازه های هلند را درک کند و برای رسیدن به این هدف باید بارها و بارها به این کشور سفر داشته باشد.

با هم تصاویر دیدنی از سازه های معماری هلند از دریچه دوربین این عکاس آلمانی را تماشا می کنیم.



   آپارتمان های شلوغ در آمستردام 


    خانه های رنگارنگ منطقه گرونینگن 


    پل اراسموس (Erasmus) در روتردام 


    آسمانخراش های مدرن روتردام 


    پل زیلند از نمایی متفاوت 

   
پل زیلند در هنگام غروب 


  
  قسمتی از پل زیلند 


    پل انیوس هیرما (Enneus Heerma) در نزدیکی آمستردام 

   
پل اراسموس از نمایی متفاوت 

   
پل دِ اُوراستیک از نمایی متفاوت 


    پل دِ اُورستیک (De Oversteek) در نیژمِگِن 

 
   خانه های مکعبی مشهور در روتردام