کد خبر: ۳۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ 19 June 2017

تامین روشنایی و نورپردازی جاده ساحلی از اهواز تا شهرستان کارون

استاندار خوزستان از ایجاد روشنایی و نورپردازی جاده ساحلی رودخانه کارون از اهواز تا شهرستان کارون خبر داد.
دکتر غلامرضا شریعتی پس از نشست بررسی پروژه‌های شهرداری اهواز در خصوص جمع‌بندی موارد مطرح شده در جلسه عنوان کرد: این جلسه برای بررسی و پیگیری روند پروژه‌های عمران شهری بود که یا در یک سال اخیر شروع شده‌اند یا برای تسریع در تکمیل آن‌ها برنامه‌ریزی شده است؛ از جمله پروژه تقاطع غیرهمسطح چهارشیر و پل شهیدان خادم سیدالشهدا که کوی رمضان را به فرودگاه وصل می‌کند و مسیر پل فولاد که کریدور غربی و شرقی اهواز را به هم وصل می‌کند و ان‌شاءالله به زودی از روند اجرایی این پروژه‌ها بازدیدی به عمل خواهد آمد.

وی افزود: از موارد مطرح شده در این جلسه، طرح اصلاح و بهبود روشنایی و زیبایی شهر اهواز بود که در دستور کار قرار دارد و در 10 روز آینده عملیات اجرایی فاز اول آن شروع خواهد شد که در این طرح فلکه فرودگاه تا چهارشیر و از فلکه سوم تا خیابان میهن پایه‌های تلسکوپی نصب می‌شود.

استاندار خوزستان توضیح داد: همچنین مصوب شد در سه ماه، کل جاده ساحلی تا کارون پایه‌های تلسکوپی جدید نصب شود و کاملا روشن شود و پایه‌های فعلی هم رنگ‌آمیزی شود و در نقاط دیگر شهر که مشکل روشنایی دارند نصب شوند.

شریعتی خاطرنشان کرد: امیدواریم تا سه ماه آینده انقلابی در وضعیت روشنایی اهواز انجام شود که این کار با مشارکت دستگاه‌ها انجام خواهد شد. عمده اعتبار آن را استانداری تامین خواهد کرد و بقیه آن را هم شرکت توزیع برق اهواز و شهرداری اهواز تامین خواهند کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین قرار شد دفتر فنی و اداره‌کل امور شهری استانداری از یک مشاور جهت طرح نورپردازی رودخانه کارون از پل نهم تا پل ششم بهره بگیرند تا پس از مطالعه طرحی برای نورپردازی و زیباسازی رودخانه کارون تدوین شود و پس از تصویب طرح، روند اجرایی آن آغاز خواهد شد.
منبع: ایسنا