کد خبر: ۳۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۶ 19 July 2017

دومین دوره جشنواره و مسابقات فناوری های نوین برگزار می شود

مسئول برگزاری بخش بتن مسابقات فناوری های نوین گفت: دومین دوره جشنواره و مسابقات فناوری های نوین در صنعت اب و برق خوزستان برگزار می شود.
ارمین شیر مردی در گفت و گو با سازه نیوز گفت: این مسابقات به میزبانی سازمان آب و برق خوزستان و با مجری گری شرکت جان صنعت پیشرو آذر ماه 96 در اهواز برپا می شود.
وی بیان کرد: این مسابقات بزرگترین عرصه ارائه طرح های پژوهشی سرمایه پذیر و رقابت های علمی پژوهشی در جنوب کشور است که در دو بخش طرح های سرمایه پذیر و مسابقات صورت میگیرد.
وی ادامه داد: از محور های مسابقات در بخش طرح های سرمایه پذیر میتوان به فناوری های مرتبط با منابع اب و محیط زیست ، سد و شبکه های ابیاری و زهکشی،تولید و انتقال و توزیع اب،انرژی های برق ابی و تجدید پذیر،انتقال و توزیع برق،صنایع فرهنگی و علوم انسانی و فناوری های نو ظهور اشاره کرد.
شیر مردی توضیح داد : از محور های مسابقات می توان به رباتیک،بتن،سازه های ماکارانی،طرح های توربین آبی،برآورد حجم مخزن دریاچه و پویا نمایی مرتبط با صنعت اب و برق اشاره داشت.
 مسئول برگزاری بخش بتن مسابقات فناوری های نوین ادامه داد: علاقمندان می توانند در مسابقات بتن در بخش های سازه بتن EpD ، بتن هدفمند، بتن متخلخل و در مسابقات سازه های ماکارانی در بخش سازه های سنگین، سازه های راندمانی، سازه های دکل انتقال برق، سازه های راندمانی دانش اموزی  و در مسابقات طرح های پژوهشی مرتبط با صنعت اب و برق در بخش پویا نمایی مرتبط با صنعت اب و برق ،طراحی توربین های ابی و براورد حجم مخزن در مسابقات ثبت نام کنند.
وی گفت: ثبت نام از اول تیرماه آغاز شده است و مهلت ثبت نام طرح های پژوهشی سرمایه پذیر پایان شهریور ماه است، مهلت ثبت نام مسابقات کارون کاپ آبان ماه 96 و جشنواره و مسابقات آذر ماه در سالن سازمان آب و برق(گیت بوستان) برگزار می شود.