کد خبر: ۳۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ 27 August 2017

بازار ارزان‎فروشی کاشی‎وسرامیک داغ شد

رئیس انجمن تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به ارزان فروشی کاشی و سرامیک در سطح بازار اشاره کرد و گفت: برخی برای تصاحب بازار اقدام به ارزان فروشی می‌کنند که همین امر باعث می‌شود صنعت کاشی و سرامیک کشور همچنان شاهد رونق نباشد.

بهنام عزیززاده با اشاره به اینکه با وجود گرانی مواد اولیه، تولیدکنندگان کاشی و سرامیک به دلیل عدم کشش بازار امکان افزایش قیمت محصولات خود را ندارند، اظهار داشت: متأسفانه امروز رقابت منفی میان تولیدکنندگان کاشی و سرامیک وجود دارد که این امر مشکلاتی را برای واحدهای تولیدی بوجود آورده است.

وی به ارزان فروشی کاشی و سرامیک در سطح بازار اشاره کرد و گفت: برخی برای تصاحب بازار اقدام به ارزان فروشی می‌کنند که همین امر باعث می‌شود صنعت کاشی و سرامیک کشور همچنان شاهد رونق نباشد.

رئیس انجمن کاشی و سرامیک تصریح کرد: امروز واحدهای تولیدی بیش از نیاز بازار کالا تولید می‌کنند و عدم رونق ساخت و ساز عاملی شده تا با انبارهای پر روبرو بوده و نتوانند در جهت توسعه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

عزیززاده با بیان اینکه نقدینگی فقط یکی از مشکلات صنف کاشی و سرامیک است گفت: در نقل و انتقال پول نیز همچنان با مشکل روبرو هستیم در بازار داخلی هم تاکنون هیچ راهکاری برای رونق انجام نشده است.