کد خبر: ۳۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ 03 September 2017

ضعف خدمات شهری از بزرگترین مشکلات اهواز است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضعف خدمات شهری یکی از بزرگترین مشکلات شهر اهواز است گفت: ما نمایندگان مجلس نیز هر کمکی که در راستای بهبود ارائه خدمات شهری به مردم اهواز نیاز باشد را انجام می‌دهیم.

همایون یوسفی  با اشاره به انتخاب شهردار جدید اهواز با اجماع کلی آرا اظهار داشت: شاهد اجماع و اتحاد خوبی در بین شورای شهر برای انتخاب شهرداری با سوابق خوب و کارآمد بودیم.

وی با بیان اینکه ادامه وحدت و همدلی اعضای شورای شهر می‌تواند موجب خدمات‌رسانی‌های بهتری شود، افزود: ضعف خدمات شهری یکی از بزرگترین مشکلات شهر اهواز است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما نمایندگان مجلس نیز هر کمکی که در راستای بهبود ارائه خدمات شهری به مردم اهواز نیاز باشد را خواهیم داشت و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

وی گفت: اهواز آنقدر پتانسیل دارد که اعضای شورای شهر و شهرداری بتوانند در فاصله زمانی میان مدت، این شهر را از عقب ماندگی‌های فعلی خارج کنند.

یوسفی عنوان کرد: امیدوارم همه بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های منسجم چهره اهواز را از ناهنجاری‌هایی که امروزه گریبانگیر شهر شده خارج کنیم.