کد خبر: ۳۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ 07 September 2017

توضیح مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان در خصوص جاماندن مسافران اهواز - تهران

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به جا ماندن حدود 30 مسافر اهوازی از پرواز شماره 957ایرتور به تهران، گفت: همیشه تعدادی جامانده در پروازها وجود دارد اما تعداد کمی بوده است اما امروز یک اتفاق نادر افتاد و حدود 30 نفز از پرواز جا ماندند.
محمد رضا رضایی  اظهار کرد: طبق قانون شرکت‌های هواپیمایی، مسافر باید یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور پیدا کند و کانتر در این زمان بسته می‌شود.
 
وی افزود: در اهواز برای کمک به مسافرین این میزان به 25 دقیقه پیش از پرواز، کاهش پیدا کرده است و کانتر 25 دقیقه قبل از پرواز بسته می‌شود.
 
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به جا ماندن 30 مسافر پرواز اهواز - تهران، تصریح کرد: امروز به دلیل همکاری با مسافران، کانتر حدودا 20 دقیقه پیش از پرواز بسته شد.
 
رضایی عنوان کرد: با توجه به این‌که تاخیر به سایر پروازها نخورد، کانتر باید 25 دقیقا پیش از پرواز بسته شود و امروز اگر قرار بود مسافران پذیرش شوند، پرواز با تاخیر بلند می‌شد و تاخیر زیادی به وجود می‌آمد.
 
وی گفت: همیشه تعدادی جا مانده در پروازها وجود دارد اما تعداد کمی بوده است اما امروز یک اتفاق نادر افتاد و حدود 30 نفز از پرواز جا ماندند.
 
مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ایرتور با مسافران جامانده از پرواز تهران همکاری کرد و تعدادی از مسافران را با همکاری سایر شرکت‌ها به تهران اعزام کرد.
 
رضایی ادامه داد: تعدادی از مسافران نیز که مایل به رفتن تهران نبودند، با هماهنگی انجام شده قرار است تا نسبت به استرداد پول بلیط آن‌ها اقدام شود.
 امروز 16شهریورماه حدود 30 نفر از مسافران پرواز شماره 957 ایرتور، به مقصد تهران از این پرواز جا ماندند.
منبع: ایسنا