کد خبر: ۳۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ 14 September 2017

نمایندگان شورای شهر اهواز در شورا، کمیسیون و سازمان‌ها مشخص شدند

دستور کار انتخاب نمایندگان شورای شهر در ۲۷ شورا، کمیسیون، سازمان، هیئت عالی شهرداری و کمیته در چهارمین جلسه شورای شهر اهواز مورد بحث قرار گرفت و نماینده‌ها مشخص شدند.
 اسکندر لطفعلی‌زاده در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر اهواز که با حضور سرپرست شهرداری اهواز برگزار شد، اظهار داشت: مردم شریف اهواز در 29 اردیبهشت ماه همراه یکایک ایرانیان عزیز از همه اقوام، مذاهب و اقلیت‌ها برای ایران و برای اهواز به پای صندوق‌های رای آمدند و امیدوار به فردایی بهتر برای همه خوزستانی‌ها با انتخابی معنادار و عبرت‌آموز این جمع را انتخاب کردند، خداوند متعال را شاکرم که در سایه اعتماد شهروندان معزز اهوازی به من و یکایک همکاران فرصت داد تا با رای مردم برای اهواز به یاری خداوند متعال «امید به زندگی» را با تمام تلاش و کوشش رقم بزنیم لذا بی نهایت سپاسگذار هستم.

وی با تبریک عید سعید غدیر خم عید امامت و ولایت به همه شیعیان جهان ادامه داد: بحث ولایت فقیه بحثی بسیار مهم است و اینکه ولایت فقیه می‌تواند زمینه نیل به سمت نظام سیاسی مدنظر اسلام را فراهم کند و این نکته مهم که ولایت فقیه زمینه‌ساز نظام سیاسی اسلام است.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: همین جا هم درود بیکران می‌فرستم بر روح مقدس بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام سیاسی غدیر و ولایت فقیه و درود فراوان می‌فرستم بر شهدای که برای بقای نظام اسلامی تلاش کردند؛ همین جا هم لازم می‌دانم از وضعیت مسلمانان میانمار و از سکوت سازمان‌‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر انتقاد کرده و با همه مسلمانان جهان نسبت به این فجایع انسانی ابراز همدردی نمایم.

لطفعلی‌زاده با اشاره به این‌که اهواز به عنوان کلانشهر ایرانی، اسلامی نیازمند توجه بیش از پیش به «زندگی» در دل این شهر است، ادامه داد: شهر ما اهواز ظرفیت‌های شناخته و ناشناخته بسیاری دارد و به سرمایه‌های معنوی و مادی این شهر می‌توان تکیه کرد و امیدوار به آینده‌ای روشن برای خوزستان بود.

وی گفت: اهواز شهری است متعلق به همه شهروندان اهوازی از حاشیه‌نشین تا دستفروش و کودک کار، همه این شهروندان عزیز در اهواز حق زندگی دارند و باید حقشان در اهواز و توسط شورا و شهرداری ادا شود.

این عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: به عنوان منتخب مردم خود را نماینده و متعهد و پاسخگو به همه مردم اهواز از کودک کار تا کارآفرین می‌دانم و معتقدم اهواز فقط یک یا چند منطقه خاص نیست قلمرو زندگی همه ما است که باید زیرساخت‌ها و امکانات شایسته زندگی در سرتاسر آن در دسترس باشد.

نمایندگان شورای شهر اهواز در شورا، کمیسیون و سازمان‌ها مشخص شدند


 در ادامه چهارمین جلسه شورای شهر اهواز، دستور کار انتخاب نمایندگان شورای شهر در 27 شورا، کمیسیون، سازمان، هیات عالی شهرداری و کمیته مورد بحث قرار گرفت که به شرح ذیل است.

براساس این گزارش، نمایندگان شورای شهر در شورای سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی آقای سیدمحسن موسوی‌زاده و در شورای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری آقای مهران باباپور انتخاب و همچنین آقای حسین حیدری نیز به عنوان نماینده شورا در شورای سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی معرفی شد.

در ادامه، اسکندر لطفعلی‌زاده به عنوان نماینده شورای شهر در شورای سازمان مدیریت آرامستان‌ها، محمدجعفر فلسفی به عنوان نماینده شورا در شورای سازمان حمل و نقل ریلی، محمدهادی قنوات به عنوان نماینده شورا در شورای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، حجت الاسلام جاسم موسی‌پور به عنوان نماینده شورا در شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برگزیده شدند.

همچنین، نماینده شورا در شورای سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات آقای محمدرضا ایزدی، نماینده شورا در شورای سازمان مدیریت پسماند عبدالزهرا سنواتی انتخاب شدند و سیدناصر موسوی‌نژاد نیز به عنوان نماینده شورا در شورای سازمان حمل و نقل بار معرفی شد.

بنابراین گزارش، مازیار جهانبخشی به عنوان نماینده شورای شهر در شورای سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، محمدجعفر فلسفی، حسین حیدری و سیدناصر موسوی‌نژاد به عنوان نماینده شورا در شورای نامگذاری، حسین حیدری و سیدمحسن موسوی‌زاده به عنوان نماینده شورا در شورای عالی پژوهش، به عنوان نماینده شورا در شورای شهرستان برگزیده شدند.

همچنین محمدرضا ایزدی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون مناقصات شهرداری طرح‌های عمرانی دولت، مهران باباپور به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده 38، رحیم کعب عمیر به عنوان نماینده شورا در کمیسیون فضای سبز، فتح الله حاجتی و اسکندر لطفعلی زاده به عنوان ناظر شورا در کمیسیون مناقصات شهرداری ماده 13 و مازیار جهانبخشی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون ماده 8 قانون نوسازی و عمران انتخاب شد.

محمدجعفر فلسفی و محمدرضا ایزدی به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون برخورد با مشاغل مزاحم بند 20 ماده 55 قانون شهرداری، سیدمحسن موسوی زاده به عنوان نماینده شورا در کمیته تخلفات اتوبوسرانی، رحیم کعف عمیر به عنوان نماینده شورا در کمیته تخلفات تاکسیرانی، فتح الله حاجتی و حجت الاسلام جاسم موسی پور به عنوان نماینده شورا در هیئت امنای املاک(توافقات) انتخاب شدند.

در پایان نیز سیدمحسن موسوی زاده به عنوان نماینده شورا در هیئت بدوی نظام وظیفه، محمدهادی قنوات، عبدالزهرا سنواتی و حجت الاسلام جاسم موسی‌پور به عنوان نماینده شورا در هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری اهواز و مهران باباپور به عنوان ناظر شورا در هیئت عالی معاملات(کمیسیون تحویل) معرفی شدند.