کد خبر: ۳۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۶ 08 October 2017

ارتباطات نظام مهندسی و فرودگاه خوزستان افزایش می بابد

در جلسه ای مشترک ،راهکارهای مشترک همکاری فی ما بین فرودگاه و نظام مهندسی ساختمان خوزستان بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، جلسه مشترک مدیر کل فرودگاه های استان با رئیس نظام مهندسی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه راهکارهای مشترک همکاری فی ما بین فرودگاه و نظام مهندسی ساختمان خوزستان بررسی شد.

محمدرضا رضایی، مدیرکل فرودگاه های خوزستان، اظهار کرد: آمادگی استفاده از پتانسیل نظام مهندسی برای ساخت شهر فرودگاهی جدید و رعایت اصول معماری و شهرسازی در شهرک فرودگاهی اهواز و همچنین برخورداری از توان فنی مهندسان در انجام پروژه های عمرانی فرودگاه فعلی را داریم.

در ادامه بهنام برومندزاده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: نظام مهندسی ساختمان خوزستان دارای  ۱۸ هزار عضو در ۷ رشته مهندسی می باشد که در ۲۰ شهر فعالیت دارند که می توانند به عنوان ناظر و مشاور در طراحی، نظارت و اجرا در بحث اجرای فرودگاه جدید و توسعه فرودگاه فعلی اهواز نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: در نماسازی فرودگاه جدید مهندسان معمار و شهرساز می توانند با ارائه راهکارهای مناسب در بومی سازی المان های فرودگاهی، نقش مهمی داشته باشند.

در پایان این جلسه مقرر شد تفاهم نامه ای میان فرودگاه های خوزستان و نظام مهندسی ساختمان استان منعقد شود تا فرودگاه ها بتواند از خدمات مهندسی سازمان و توان فنی مهندسان در پروژه های عمرانی استفاده کند.