کد خبر: ۳۸۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۴ آبان ۱۳۹۶ 05 November 2017

بزرگداشت روز جهانی شهرسازی

نشست دویست و پنجاه و هفتمین گفتمان هنر و معماری ایران با حضور شهرسازان به نام کشور به منظور بزرگداشت روز جهانی شهرسازی، چهارشنبه در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.
دویست و پنجاه و هفتمین گفتمان هنر و معماری تحت عنوان بزرگداشت روز جهانی شهرسازی، چهارشنبه ۱۷ آبان ماه در موزه هنرهای دینی امام‌علی (ع) برگزار می‌شود.

در این نشست که به همت انجمن مفاخر معماری ایران برنامه ریزی شده و برگزار می شود، حسن برمک‌وزیری، ایرج اعتصام، گیتی اعتماد، بهرام فریور صدری، حمید ماجدی و سیمین حناچی از شهرسازان به نام کشور حضور دارند و به سخنرانی و گفتگو در حوزه شهرسازی، نقد شهرسازی معاصر و روش‌های بهبود وضعیت موجود شهرسازی خواهند پرداخت.

حضور برای علاقمندان در این نشست آزاد است وعلاقمندان می‌توانند برای شرکت در مراسم بزرگداشت روز جهانی شهرسازی که به همت انجمن مفاخر معماری ایران برگزار می‌شود، چهارشنبه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ به موزه هنرهای دینی امام علی(ع) به نشانی تهران، خیابان ولی‌عصر، بالاتر از ظفر، بلوار اسفندیار، پلاک ۳۵ مراجعه کنند.

گفتنی است، نشست دویست و پنجاه و ششم این انجمن که به سلسله نشست های با یونسکو در گذر باغ ایرانی می‌پرداخت، تحت‌عنوان باغ چهلستون اصفهان با حضور معماران و شهرسازان و سخنرانی ابوالحسن میرعمادی، علی طاهری و انوشه منصوری برگزار شد.