کد خبر: ۳۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۶ 07 November 2017
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خوزستان:

جذب اعتبارات طرح های اشتغال زایی روستایی تا پایان سال جاری

جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی روستایی با موضوع پیگیری اجرای تفاهم نامه بانک سینا و اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان در سالن جلسات دفتر فنی استانداری برگزار شد.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی اداره کل امور روستایی وشوراها ،جلسه بررسی طرح های اشتغالزایی روستایی با موضوع پیگیری اجرای  تفاهم نامه بانک سینا و اداره کل امور روستایی استانداری خوزستان در سالن جلسات دفتر فنی استانداری برگزار شد.

 در این نشست مشترک مدیرکل امور روستایی وشوراها  بر تسریع بررسی طرح ها توسط بانک تأکید نمود. 
حسینی افزود : هرچه سریعتر جلسات تخصصی بررسی طرح ها میان بانک و دستگاه ها جهت تعیین اولویت دستگاه ها برگزار و تلاش شود که این اعتبارات تا قبل از پایان سال جذب شوند ولی در این راستا تنها ایجاد اشتغال مطرح نبوده و ارزش افزوده ی ایجاد شده توسط طرح و بازار فروش آن نیز می بایست مد نظر قرار گیرد و سعی گردد که بیکار بدهکار به جامعه اضافه نشود.

در ادامه نجفی مدیریت شعب بانک سینا خوزستان  گفت : دستگاه ها همکاری و دقت بیشتری در ارسال طرح ها انجام دهند و سعی شود که این منابع از استان خارج نشود.

در پایان نمایندگان دستگاه ها به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و نیز برنامه زمان بندی توسط اداره کل امور روستایی و شوراها جهت برگزاری جلسات تخصصی میان بانک و دستگاه ها صورت پذیرفت.