کد خبر: ۳۸۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ 08 November 2017
رییس نظام مهندسی خرمشهر خبرداد :

برپایی موکب نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان درایام اربعین حسینی

رییس نظام مهندسی خرمشهر از برپایی موکب اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

سیاوش جودکی اظهار داشت : نظام مهندسی خرمشهر در راستای حمایت از راهپیمایی اربعین حسینی طی دو سال اخیر اقدام به برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین در مرز شلمچه نموده است.
به گزارش روابط عمومی نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خرمشهر ،وی افزود : خدمات رسانی به زائرین از دهم آبان ماه آغاز شده و تاپایان اربعین نیز ادامه دارد .
سیاوش جودکی ضمن اشاره به موقعیت مکانی موکب نظام مهندسی خرمشهر در عمود ۲۶۶ تصریح کرد : با برپایی این موکب در این منطقه خدمات خوبی برای زائران با ایجاد فضای استراحت و پذیرایی ارائه می‌شود .
وی ادامه داد : روزانه ۲۰ نفر از اعضاء دفترنمایندگی خرمشهر در محل موکب ها به عموم زائران خدمت رسانی می کنند و بسته های پذیرایی و اطعام حسینی در قالب عصرانه و شام توسط آنها تهیه و بین زائران توزیع می شود .
ریاست نظام مهندسی خرمشهر با بیان اینکه مرز شلمچه تنها مرز عبور زائرین اتباع بیگانه است ، یادآور شد: این همایش اقتدار شیعه است که تک تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام تلاش برای برگزاری با کیفیت آن استفاده شود.
وی در پایان از پیگیری رییس و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، خیرین عضو نظام مهندسی خرمشهر و تمام عزیزانی که با اهداء کمکها و نذورات خود ، دفترنمایندگی خرمشهر را در راه اندازی هرچه شایسته تر آن موکب براساس جایگاه ویژه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و انجام وظیفه یاری نمودند تشکر و قدردانی بعمل آورد .

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
خسته نباشید جناب مهندس اجرتون با سید و سالار شهیدان همه چیز عالی بود واقعا
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
0
ماجور حبیبی حاج مهندس جودکی عزیز