کد خبر: ۳۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ 21 January 2018
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اعلام ۳ الویت‌ سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۹۷/ بازآفرینی شهری، تعیین تکلیف املاک تصرفی و اتمام مسکن مهر

جلسه برنامه اجرایی سال ۹۷ سازمان ملی زمین و مسکن، اول بهمن۹۶ با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین مدیران استانی آغاز به کار کرد.
حمیدرضا عظیمیان در مراسم افتتاحیه این همایش، بازآفرینی شهری، تعیین تکلیف املاک تصرفی و اتمام پروژه‌های مسکن مهر را الویت‌های سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۹۷ خواند.
 
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بخش دیگری از سخنانش به مدیران ستادی و استانی توصیه کرد که در تدوین برنامه‌ها اعداد و ارقام واقعی را لحاظ کنند و از نگاه غیر واقع بینانه، محافظه کارانه و پوپولیستی دوری کنند.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی این برنامه را نقشه راه سال آینده سازمان دانست و افزود هرچه اعداد و آمارها در این برنامه به واقعیت نزدیکتر باشد، افکار و برنامه‌ریزی ما نزدیک‌تر به مطلوب خواهد بود.
 
این همایش طی سه روز در هتل بین المللی لاله برگزار خواهد شد. در روز نخست این همایش برنامه اجرایی استانهای مازندران، گلستان، زنجان، خراسان شمالی، جنوب کرمان، اردبیل، کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر، خراسان جنوبی، لرستان، ایلام و ادارات کل راه و شهرسازی ایرانشهر و لارستان تدوین شد.