کد خبر: ۳۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ 11 February 2018
مدیر عامل آبفای خوزستان:

پروژه انتقال آب شرب به ۴ روستای لالی آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان از آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب آشامیدنی به چهار روستای شهرستان لالی خبر داد.


صادق حقیقی پور درباره عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب به روستاهای شهرستان لالی اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه خط انتقال آب شرب به چهار روستای شهرستان لالی که شامل ططر آباد، گوراب سرخ، جمال آباد و بنه سرخ توسط شرکت آب و فاضلاب خوزستان وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: این پروژه به طول ۹ کیلومتر و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

مدیر عامل آبفای خوزستان بیان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات اوراق خزانه اسلامی تامین می شود و مدت زمان اجرایی این پروژه هشت ماه است.

حقیقی پور با اشاره به بومی بودن و مشاوران این پروژه تصریح کرد: اولویت شرکت آبفای خوزستان در انتخاب پیمانکاران و اجرای پروژه های عمرانی، پیمانکاران و مشاوران بومی خوزستان است.

وی به اهداف این پروژه اشاره کرد و گفت: خط انتقال قدیمی این پروژه به دلیل روکار بودن خط لوله و گرم شدن بیش از حد آب آشامیدنی اهالی محل در فصل های گرم باعث شد تا عملیات اجرایی خط جدید برای پنج هزار شهروند و بیش از یک هزار اشتراک به مناسبت دهه فجر در چهار روستای شهرستان لالی آغاز شده است.

مدیر عامل آبفای خوزستان افزود: بهبود کمیت و کیفیت آب در دستور کار شرکت آبفا خوزستان است به همین منظور با توجه،فرسودگی و نشت آب در خط لوله باعث شد تا عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان لالی آغاز شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفای خوزستان بیان کرد: در این پروژه با وارد مدار شدن مخازن هوایی، سطح کمی و کیفی خدمات آبرسانی به شهروندان این منطقه نیز افزایش می یابد.

منبع: مهر