کد خبر: ۳۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۱ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ 12 February 2018
رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر اهواز گفت:

تشکیل شورای محلات سبب تقویت شورای شهر اهواز می‌شود

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر اهواز گفت: اگر بخواهیم شورای شهر تقویت شود شرط اساسی آن راه‌اندازی و تشکیل شورای محلات است.


حجت‌الاسلام جاسم موسی پور با بیان اینکه بودجه یک هزار و 600 میلیارد تومانی برای بودجه سال 97 شهرداری اهواز پیش‌بینی‌شده است، اظهار کرد: این بودجه در صحن شورا در حال بررسی است و تصویب آن تا پایان بهمن‌ماه زمان می‌برد.

وی عنوان کرد: در بحث این بودجه نگاه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و زیرساخت‌های  فرهنگی ورزشی شده است و در تمامی مناطق شهر اهواز به شکل عادلانه خواهد بود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: پروژه‌های عمرانی کلانی در برنامه بودجه شهرداری دیده‌شده است که مهم‌ترین آن‌ها افتتاح فاز اول تقاطع غیر هم‌سطح شهید بندر (چهار شیر) است و فاز دوم این طرح در سال 97 پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین برای پروژه مترو اعتباراتی در نظر گرفته می‌شود که امیدواریم در کنار اعتبارات ملی بتوانیم فاز اول مترو را در سال 98 به پایان ببریم.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر اهواز افزود: آسفالت معابر  در تمامی مناطق مخصوصاً مناطق محروم در اولویت قرارگرفته و در بعضی از مناطق محروم بودجه زیرسازی و بهسازی و آسفالت ، دو برابر نسبت به باقی مناطق دیگر در نظر گرفته‌شده است.

وی به‌ضرورت تشکیل شورای محلات در اهواز اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم شورای شهر تقویت شود شرط اساسی آن راه‌اندازی و تشکیل شورای محلات است و این امر در رأس  کارهای کمسیون فرهنگی اجتماعی قرار دارد که در برنامه پنج‌ساله شهرداری این را در نظر گرفته‌ایم.

منبع: فارس