کد خبر: ۳۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ 06 March 2018

سرگردانی ۱۱ ساعته شبانه ۱۴۰ مسافر هما در فرودگاه زاهدان

مسافران شرکت هواپیمایی ایران ایر(هما) شب گذشته با تحمل تاخیر ۱۱ ساعته، شرایط بدی را در فرودگاه زاهدان برای پرواز به تهران تجربه کردند.


پرواز شماره 379  مسیر زاهدان به تهران که قرار بود روز گذشته 14 اسفند، پرواز داشته باشد با نزدیک به 11 ساعت تاخیر بالاخره در ساعت 7 و 45 دقیقه صبح امروز پرواز کرد.

140 مسافر شرکت هواپیمایی ایران ایر شرایط نامناسبی را در فرووگاه شب گذشته داشتند و مسولان این شرکت هواپیمایی تمهیداتی برای اسکان ِ آنها فراهم نکرده بودند.

بنابراین گزارش، بعد از وقوع این تاخیر قیمت بلیط دیگر ساعت های پرواز زاهدان به تهران به دلیل وجود ازدهام مسافران افزایش یافت.

بنابراین گزارش تعداد زیادی از  مسافران این پرواز با توجه به دریافت پیامک هایی از سوی شرکت هواپیمایی مبنی بر تاخیر چند باره زود تر از موقع به فرودگاه مراجعه نکردند اما دیگر مسافران شب را در صندلی های سرد  فرودگاه زاهدان سپری کردند؛یکی از مسافران نیز به تسنیم گفت که شب را در خودرو شخصی خود سپری کرده است.

یکی از مسولان فرودگاه نیز ادعا می کند: 5 نفر از مسافران این پرواز را در هتلی اسکان داده اند، اما برخی از مسافران این پرواز نیز چنین مطرح می کنند که نه تنها اسکان نیافته اند بلکه غذای گرم نیز به آنها داده نشده است.