کد خبر: ۴۰۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ 17 April 2018

بیش از ۸ هزار نفر در اهواز با سیستم معیوب لوله‌کشی آب زندگی می‌کنند

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه ۸ الی ۹ هزار نفر در شرق و غرب اهواز در معرض خطر هستند گفت: این جمعیت در مناطقی زندگی می‌کنند که فاقد لوله‌کشی آب است و یا اینکه سیستم لوله‌کشی نقص و معایبی دارد.

نبی‌الله خون میرزایی نیز در شورای سلامت استان خوزستان با بیان اینکه 8 الی 9 هزار نفر در شرق و غرب اهواز در معرض خطر هستند اظهار داشت: این جمعیت در مناطقی زندگی می‌کنند که فاقد لوله کشی آب است و یا اینکه سیستم لوله کشی نقص و معایبی دارد.

سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به اینکه در زمینه آمار و ارقام آهک پاشی‌های انجام شده اختلافاتی وجود دارد، افزود: بهداشت در این زمینه اقداماتی برای حل و رفع این ابهام انجام دهد.

 همچنین نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه شعار بهداشت جهانی امسال «پوشش همگانی سلامت برای همه و همه جا» است، بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه برای کاهش قطعی برق در مراکز درمانی مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه آلایندگی‌های ناشی از صنعت قطعا سلامت مردم را به خطر می‌اندازد، گفت: باید امسال به این موضوع و همچنین موضوع غذا در شورای سلامت به صورت جدی‌تر توجه شود.