کد خبر: ۴۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۱ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ 17 April 2018

مشکل آب‌گرفتگی زیرگذر شریعتی به عملکرد شهرداری اهواز نسبت داده نشود

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه برخی منتقدان سعی کردند مشکل آب‌گرفتگی زیرگذر شریعتی را به کل مجموعه شورای شهر فعلی و شهرداری اهواز سرایت دهند گفت: نباید کسی که انتقادی دارد مشکل را به کل عملکرد شهرداری نسبت دهد.


محمدجعفر فلسفی در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اهواز با تبریک اعیاد شعبان اظهار داشت: اتفاقات مهمی در چند روز گذشته رخ داد و حملات وحشیانه سه رژیم آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه انجام شد احتمال وقوع این اتفاق در فضای روانی وجود داشت اما اینکه عملی شد حکایت از استیصال این کشورها است.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرموند تجربه به ما نشان داده است که تمام تلاش‌های این کشورها  نتیجه استیصال است. چنین اقداماتی کمکی به این کشورها نمی‌کند بلکه بر افکار عمومی تأثیرات منفی دارد.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: این کشورهای متجاوز تلاش می‌کنند که خودشان را در جهان اول نشان دهند اما واقعیت‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد. خوشبختانه روز به روز نتیجه مقاومت‌ها آثار خودش را نشان می‌دهد.

فلسفی افزود: ممکن است حرکت این کشورها سبب رعب و وحشت در منطقه شود اما واقعیت این طور نیست و خودشان نیز اذعان کردند که تنها یک حمله انجام دادند. این مطلب نشانگر این است که این حرکات نتیجه‌ای نخواهد داشت. امیدوارم به دنبال این استقامت شاهد پیروزی‌های بزرگتر و عنایت الهی باشیم.

وی با اشاره به وضعیت اهواز در پی بارندگی‌های اخیر بیان کرد: باران رحمت الهی امید را در دل مردم زنده کرد و تاثیراتی خوبی بر جای گذاشت. امیدواریم هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم جهت برطرف کردن مشکل آب‌گرفتگی زیرگذر شریعتی اتخاذ شود.

رئیس شورای شهر اهواز ادامه داد: زیرگذر شریعتی نزدیک به رودخانه کارون قرار گرفته و حجم آبی که به این رودخانه منتقل می‌شود فاصله زیادی با شبکه اصلی ندارد. زمانی که بارندگی شدت می‌گیرد عملا این شبکه کشش ندارد و مشکل ایجاد شده به علت عدم کشش شبکه برای انتقال آب به رودخانه بوده است که باید در این راستا اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی منتقدان سعی کردند مشکل آب‌گرفتگی زیرگذر شریعتی را به کل مجموعه شورای شهر فعلی و شهرداری اهواز سرایت دهند، بیان کرد: نباید کسی که انتقادی دارد، مشکل را به کل عملکرد شهرداری نسبت دهد. در رابطه با آب‌گرفتگی از گذشته مشکلاتی وجود داشت و باید منتقدان انصاف را رعایت کنند. اینکه فکر کنند از این مسیر می‌توانند استفاده کنند و اصل قضیه را به شهرداری نسبت دهند صحیح نیست.