کد خبر: ۴۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ 21 April 2018
معاون فرماندار خرمشهر:

آتش‌سوزی نیزارهای نوار مرزی اروند مهار شد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر گفت: آتش‌سوزی نیزارهای نوار مرزی اروندرود با تلاش مأموران آتش‌نشانی مهار شد.


عزیز ساعدی عصر امروز با اشاره به آتش‌سوزی در نیزارهای نوار مرزی اروند، اظهار کرد: این حریق از محل یادمان علقمه به طول دو کیلومتر امتداد داشت.

وی با بیان اینکه آتش‌نشان‌های شهرداری خرمشهر و مینوشهر و هنگ مرزی از لحظه‌ اول حادثه با حضور در منطقه اقدام به اطفای حریق کردند، تصریح کرد: هنگامی که آتش در نیزار شدت گرفت، کشتی‌های آتش‌نشان بندر وارد منطقه شدند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر با اشاره به اینکه این حادثه خسارت مالی و جانی نداشته است، تصریح کرد: آتش با تلاش مأموران آتش‌نشانی در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه مهار شد، البته یک گروه به‌صورت آماده‌باش در منطقه همچنان باقی مانده است تا اگر وزش باد موجب شلعه‌ور شدن دوباره آتش شود، اقدامات لازم را انجام دهد.

عصر امروز آتش‌سوزی گسترده‌ای در نیزارهای نوار مرزی اروند از محل یادمان علقمه تا کشتی‌سازی شهید موسوی به وقوع پیوسته بود که بنابر اعلام سازمان آتش‌نشانی شهرستان خرمشهر نیزارهایی به طول حدود 2 کیلومتر در عرض ۱۵۰ متر در نوار مرزی اروند در محدوده این آتش‌سوزی قرار داشت. از همان ساعات اولیه نیروهای آتش‌نشانی از طریق راه‌های خاکی و آبی به وسیله شناورهای مخصوص اقدام به اطفای حریق کردند.

منبع: فارس
برچسب ها: اروند