کد خبر: ۴۰۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ 21 April 2018

نامه بی‌پاسخ محیط زیست به فدراسیون فوتبال درباره حذف تصویر یوز

مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال شده تا جلسه‌ای برای چرایی حذف تصویر یوز از پیراهن تیم ملی تشکیل شود، گفت: هنوز فدراسیون پاسخی به این نامه نداده است اما امیدواریم که یوز به پیراهن تیم ملی بازگردد.


مجید خرازیان مقدم در گفت‌وگو درباره برخورد سازمان متبوعش با حذف تصویر یوز از پیراهن تیم ملی فوتبال اظهار کرد: از سوی معاونت محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست برای فدراسیون فوتبال کشور نامه‌ای در مورد برنامه صورت گرفته فرستاده شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت فرهنگی و بین‌المللی باقی ماندن تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال درخواست کرده‌ایم تا علل حذف یوز از پیراهن این تیم را اعلام کند.

مدیرکل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه از فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری جلسه‌ای با سازمان محیط زیست کرده‌ایم، گفت: در نامه مذکور دلایل خود را ذکر کرده‌ایم و امیدواریم بعد از تشکیل جلسه، راهکاری برای بازگشت تصویر یوز بر روی پیراهن تیم ملی صورت گیرد.

به گفته خرازیان مقدم، هدف از درخواست ارسال شده برای تشکیل جلسه، استماع صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و اطلاع از دلایل حذف تصویر یوز از روی پیراهن تیم ملی است؛ قطعاً کارشناسان ما هم دلایل لازم را برای بازگشت و تاثیرگذاری تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال عنوان خواهند کرد.

مدیر‌کل دفتر حیات وحش سازمان محیط زیست با بیان اینکه نامه مذکور برای تشکیل جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال، دو روز قبل ارسال شده است، تصریح کرد: هنوز پاسخی از مسئولان فدراسیون فوتبال کشور دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم این روند تسریع شود.

خرازیان مقدم با بیان اینکه تصویر یوز تاثیرگذاری فرهنگی و بین‌المللی برای کشورمان به دنبال دارد، گفت: هدف ما حضور همیشگی تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی است و امیدواریم این مهم امسال در مسابقات جام جهانی اجرایی شود.

وی اظهار کرد: سعی خود را برای مجاب کردن مسئولان ذیربط برای بازگشت تصویر یوز به پیراهن تیم ملی فوتبال خواهیم کرد و این موضوع نه تنها برای ما بلکه برای بسیاری از حامیان محیط زیست و مردم خوب کشورمان اهمیت دارد.

برچسب ها: محیط زیست، یوز