کد خبر: ۴۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ 12 May 2018

تصادف مینی بوس، کامیون و دو خودروی سواری 12 کشته و مصدوم به جا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت و فوت 12 نفر در حادثه تصادف در جاده ورامین خبر داد.

جلال ملکی در مورد این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:15 شب گذشته یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین به سمت ورامین بعد از پل فیروزآباد به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند. پس از رسیدن آتش نشانان تهران عوامل آتش نشانی قرچک نیز در محل حضور داشتند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به جزئیات حادثه تصریح کرد: در محل مشخص شد که یک مینی بوس بنز قدیمی با شش سرنشین به هنگام حرکت با یک دستگاه کامیون کمپرسی که در حاشیه راه متوقف شده بود برخورد کرد و بر اثر این برخورد خودروی مینی بوس تقریبا متلاشی شده بود. همچنین یک دستگاه خودروی تیبا و پراید نیز با این مینی بوس برخورد کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه پنج سرنشین خودروی تیبا که صدمات جزئی‌تری دیده بودند پیش از رسیدن آتش نشانان از خودرو خارج شده بودند، گفت: همچنین سه سرنشین خودروی مینی بوس نیز از خودرو خارج شده بودند و با آسیب‌های شدیدی که دیده بودند در گوشه جاده نقش بر زمین بودند. سه نفر دیگر اما در اتاق متلاشی شده خودرو محبوس بودند که آتش نشانان با آغاز عملیات قطعات خودرو را برش دادند و این افراد را خارج کردند. همچنین سرنشین خودروی پراید نیز از ناحیه دست دچار مصدومین جزئی شده بود که همه به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
 
ملکی با اشاره به اینکه این حادثه فوتی داشته است، گفت: دو نفر از سرنشینان محبوس شده مینی بوس که دو مرد حدودا 40 – 50 ساله بودند بر اثر جراحات شدید جان خود را از دست دادند. در مجموع در این حادثه 10 نفر دچار مصدومیت و دو نفر فوت کردند.
 
وی ادامه داد: آتش نشانان با کمک عوامل پلیس راهور ایمن سازی‌های لازم را انجام دادند و پس از انتقال خودرو، در ساعت 22:55 دقیقه محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: تصادف