کد خبر: ۴۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ 12 May 2018
رئیس کمیسیون انرژی:

دشمن در تحریم نفت و گاز ایران موفق نخواهد شد

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نخستین جایی که از سوی دشمن در تحریم هدف قرار می گیرد حوزه انرژی از جمله نفت، گاز و پتروشیمی است گفت: دشمن در این تحریم موفق نخواهد شد.
فریدون حسنوند روز شنبه در جشن دانش آموختگی جمعی از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک در کانون شهید مطهری افزود:هدف دشمن از این اقدام آسیب رساندن به اقتصاد و ظرفیت های کشور است اما اقتصاد مقاومتی راهکار اصولی برای مقابله با ترفند دشمنان به ویژه در این مقطع است.
وی بیان داشت:دشمن با تحریم و فشار به دنبال کاهش تولید نفت ایران است اما ایران اسلامی همواره با اقتدار در برابر دشمنان و توطئه های آنها ایستادگی کرده و این بار نیز پیروز می شود.
حسنوند با بیان اینکه ایران با برخورداری از ظرفیت ارزنده در حوزه نفت و گاز در آینده می تواند از جایگاه ویژه و موثری در اوپک برخوردار باشد افزود: با تغییر آتی ساختاری در حوزه وزارت نفت و برنامه ریزی مناسب می توانیم دستاوردهای خوبی در این بخش شاهد باشیم.
وی تاکید کرد:دشمن در تلاش است با فشار و تحریم روح ناامیدی را به جامعه تزریق کند که با آگاهی و هوشیاری جوانان ایران اسلامی ناکام خواهد شد.
نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی برخورداری از علم و تکنولوژی در شرایط کنونی را یکی از مهمترین امور ضروری در جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد:دانشمندان ما در ابعاد مختلف با برخورداری از علم و رشد علمی شایسته استعدادهای خود را به جهان نشان داده اند.
وی ادامه داد: باید خود را بیش از همیشه به سلاح علم مجهز کنیم تا با توانمندسازی بستر توسعه همه جانبه کشور فراهم شود.
در این مراسم از 110 دانش آموخته رشته فناوری اطلاعات تقدیر شد.
منبع: ایرنا
برچسب ها: کمیسیون انرژی