کد خبر: ۴۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ 17 May 2018
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان خبر داد:

نیاز به ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل حرم نبی دانیال

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: برای تکمیل توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع) شوش به ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.


امید حاجتی در حاشیه بازدید از آخرین وضعیت پروژه توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع) شوش به اتفاق رئیس سازمان نوسازی کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه است. تاکنون چهار میلیارد تومان اعتبار به توسعه حرم حضرت دانیال نبی(ع) اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در این بازدید برخی مشکلات این طرح مورد بررسی قرار گرفت تا این طرح به صورت کامل اجرایی و در زمان بهره برداری شرایط مناسبی را برای زائران بوجود آورد.

حاجتی اظهار کرد: همچنین در این بازدید در خصوص اعتبار مورد نیاز به پایان رساندن پروژه نیز مورد بحث قرار گرفت که پیش بینی می شود حدود پنج میلیارد تومان اعتبار برای پایان پروژه تا پایان سال جاری مورد نیاز باشد که در برنامه قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان، گفت:علاوه بر این باید هماهنگی هایی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان برای حفظ بخش های میراثی بنای موجود صورت پذیرید که فرماندار شهرستان شوش هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.

منبع: مهر