کد خبر: ۴۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ 23 May 2018

آخوندی به سوالات نمایندگان پاسخ داد

عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس، از حضور وزیر راه وشهرسازی در کمیسیون متبوعش برای پاسخ به برخی سوالات نمایندگان خبر داد.
به گزارش سازه نیوز، مجید کیان پور با اشاره به نشست دیروز سه شنبه(یکم خرداد) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، گفت: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی میهمان امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات برخی از نمایندگان بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برخی سوالات نمایندگان در خصوص صنعت هواپیمایی و ضرورت بومی سازی آن بود، افزود: برخی از دیگر سوالات در خصوص مسائل حوزه انتخابیه نمایندگان بود که مقرر شد با برگزاری نشستی در کمیته تخصصی این کمیسیون حل و فصل شود.

وی ادامه داد: برخی از سوالات نمایندگان از وزیر راه و شهرسازی نیز منتفی شد اما درباره سوالات دیگر نمایندگان که به حوزه انتخابیه آن ها در خصوص محرومیت ها مربوط بود مقرر شد با حضور مسئولان این وزارتخانه نواقص رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: سوال آقای قاضی پور و برخی دیگر از نمایندگان درباره وضعیت صنعت هوایی کشور و موضوعاتی از این دست به علت عدم اقناع به هیأت رئیسه ارجاع خواهد شد.

کیان پور با اشاره به دیگر دستور کار کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این جلسه هم اندیشی در خصوص قانون نظام مهندسی با حضور اعضای کمیسیون صورت گرفت.

وی ادامه داد: طرح مجلس در خصوص اصلاح قانون نظام مهندسی با بررسی نظرات کارشناسانه کمیته تخصصی این طرح بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در این جلسه مقرر شد طرح اصلاح قانون نظام مهندسی با حضور مسئولان مربوطه در نشست دیگر مورد بررسی نهایی و تصمیم گیری قطعی قرار بگیرد.