کد خبر: ۴۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ 06 August 2018

«تامین سرمایه بانک مسکن» خدمات مشاوره می‌دهد

شرکت تامین سرمایه بانک مسکن در کنار ارائه خدمات تامین مالی از طریق بازار سرمایه به متقاضیان، طیف گسترده‌ای از خدمات مشاوره را به فعالان اقتصادی ارائه می‌دهد.
به گزارش سازه نیوز، نه تنها شرکت‌های خصوصی و نهادهای دولتی، بلکه حتی سرمایه‌گذاران تازه‌ کار به عنوان مشتریان شرکت تامین سرمایه بانک مسکن می‌توانند در صورت تمایل از خدمات مشاوره این شرکت در حوزه‌های اقتصادی اعم از مشاوره‌های مربوط به بازار سرمایه، مهندسی مالی و مدیریت ریسک بهره‌مند شوند.

یکی از خدمات قابل ارایه به متقاضیان، مشاوره تملک و ادغام است. این موضوع یک استراتژی برای توسعه کسب و کار شرکت‌ها محسوب می‌شود که در همین راستا شرکت تامین سرمایه بانک مسکن می‌تواند در جایگاه مشاوری امین، متقاضیان را راهنمایی کند.

فرآیند مشاوره تملک و ادغام شامل ارزیابی هدف از این اقدام، بررسی توجیه اقتصادی و مالی آن، ارایه مشاوره به مشتری در خصوص منافع و زیان‌های ناشی از آن و به طور کلی اثر آن در کسب و کار بنگاه، تهیه گزارش‌های تحلیلی شامل تحلیل صنعت و شرکت‌های هدف و همچنین تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی و مدل‌سازی مالی با لحاظ اثرات انجام معامله تملک یا ادغام بر صورت‌های مالی، ارزیابی ریسک‌های بالقوه مالی و عملیاتی این موضوع، ارزش گذاری و در نهایت پیشنهاد قیمت و ساختار مناسب برای انجام معامله است.

شرکت تامین سرمایه بانک مسکن علاوه بر این خدمات، مذاکره با نهادهای مرتبط برای انجام ادغام دو مجموعه اقتصادی را نیز در فرایند مشاوره بر عهده گرفته و به این ترتیب مسیر قانونی ادغام را برای متقاضیان تسهیل می‌کند.

شرکت‌های خصوصی و دولتی همچنین می‌توانند از خدمات تحلیلی و مشاوره سرمایه‌گذاری که توسط شرکت تامین سرمایه بانک مسکن ارایه می‌شود، برخوردار شوند. شرکت تامین سرمایه بانک مسکن با رصد دایمی بازارهای پول و سرمایه و ارایه انواع تحلیل‌ها در این زمینه، می‌تواند به عنوان یک مشاور کاردان به متقاضیان درباره خرید، فروش یا نگهداری انواع اوراق بهادار موجود در سبد سرمایه‌گذاری آنها پیشنهادهایی ارایه کند.

افزون بر این سرمایه‌گذاران نوپا یا حتی شرکت‌هایی با سابقه فعالیت سالیان که نیاز به مشاوره برای بهترین انتخاب‌ها از بازار سرمایه دارند، می‌توانند از پیشنهادهای «ترکیب بهینه سبد سرمایه‌گذاری» به تفکیک صنایع مختلف استفاده کنند.

بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت، مشاوره در خصوص راه‌اندازی کسب و کار، بررسی نظام کنترل مدیریت و حسابداری مالی - صنعتی شرکت‌ها و نیز مشاوره در زمینه «مدیریت ریسک» از دیگر خدمات تحلیلی شرکت تامین سرمایه بانک مسکن محسوب می‌شود.

شرکت تامین سرمایه بانک مسکن همچنین خدمات مهندسی مالی را که شامل طراحی، توسعه و نوآوری در ابزار و سیستم‌های مالی و ارایه راه حل‌های خلاقانه برای حل مشکلات و مسایل مالی شرکت‌ها و در نهایت کاهش ریسک به دنبال افزایش ارزش آنهاست، به متقاضیان بخش خصوصی و دولتی ارایه می‌کند.

این شرکت در همین راستا بسترهای لازم برای ارایه خدمات مربوط به طراحی و انتشار ابزارهای جدید مالی (انواع اوراق قابل عرضه در بورس)، ارایه روش‌های نوآورانه در تامین مالی و همچنین شناسایی، اندازه گیری و مدیریت انواع ریسک‌های کسب و کار با استفاده از ابزارهای استاندارد و نیروی انسانی ماهر را فراهم کرده است./ منبع: هیبنا



برچسب ها: بانک مسکن