کد خبر: ۴۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ 02 October 2018

کاهش قیمت مسکن با سقوط نرخ ارز

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در شرایط فعلی کاهش نرخ ارز بر روند افزایش قیمت خودرو ، کالاها و مسکن اثرگذار است و از ابتدا نیز اعلام شده بود که مردم فریب شرایط بازار را نخورند.
به گزارش سازه نیوز، محمدعزیزی در خصوص کاهش نرخ ارز و اثرات آن در بازار، اظهار داشت: طی روزهای اخیر اتفاق مبارکی در حال رخ دادن است و نرخ ارز در سراشیبی سقوط قرار گرفته، کاهش نرخ ارز باید بسیار زودتر اتفاق می‌افتاد و افزایش قیمت‌ها در بازار بسیار کاذب بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  امیدواریم سقوط نرخ دلار و افزایش ارزش پول ملی همچنان ادامه داشته باشد، گفت: دولت به واسطه برخی اقدامات باید از افزایش نرخ ارز در بازار و کاهش ارزش پول ملی جلوگیری کند و اجازه ندهد سیر صعودی و روند گذشته تکرار شود.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی کاهش نرخ ارز بر روند افزایش قیمت خودرو ، کالاها و مسکن اثرگذار است، ادامه داد: از ابتدا نیز اعلام شده بود که مردم فریب شرایط بازار را نخورند، امیدواریم با روند فعلی بازار تثبیت شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کاهش نرخ ارز قطعا در کاهش قیمت خودرو در بازار اثرگذار است، خاطرنشان کرد: بانک مرکزی باید نقدینگی موجود در جامعه را تجمیع و به‌صورت هدفمند در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند، فرمانده این میدان بانک مرکزی است و باید این توان را داشته باشد./منبع: خبرگزاری خانه ملت